Aviseringar
Rensa alla

Kan bara inte släppa taget om mitt ex...


pimpim

LEmelie:

Jag har intalat mej själv 10.000 gånger att jag inte FÅR gilla han nå mera , men det går inte.

Okej.
1: Vad är det du söker?
2: Kan den här killen ge dig det?
Om ja, kör. Om nej, släpp honom.


   
SvaraCitera

LEmelie:

Venfort: de värsta. Ska börja i en ny skola för min skola är bara upp till 6an så ska börja i en ny skola och han med, och såklart så går vi ju i samma klass oxå.....

Okej. Se till att inte tillåta dig själv att ens tänka på honom fram tills dess, då. Om du verkligen går in för det här och inte fuskar, så ska du nog se att du är över honom innan ni börjar i samma klass. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pimpim: hur menar du med ''söker''? Jag undrar bara om ni hade förslag eller tips på vad jag ska göra, eller vad ni skulle gjort.. Både ja och nej.


   
SvaraCitera
pimpim

LEmelie:

hur menar du med ''söker''?

Menade vad det är du vill ha av förhållandet? Närhet, trygghet? Bekräftelse? Kunna prata med honom om allt, visa alla dina sidor, även de dåliga? Vad är det du egentligen söker?
För mig låter det mest som att du vill ha bekräftelse...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Okej. Se till att inte tillåta dig själv att ens tänka på honom fram tills dess, då. Om du verkligen går in för det här och inte fuskar, så ska du nog se att du är över honom innan ni börjar i samma klass.

Okej, i try. Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

obs dålit exempel då chuck o blair kommer bli ihop i slutet säkert lixom lär aldrig hålla med prinsen!!!

Haha okej 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pimpim:

Menade vad det är du vill ha av förhållandet? Närhet, trygghet? Bekräftelse? Kunna prata med honom om allt, visa alla dina sidor, även de dåliga? Vad är det du egentligen söker?
För mig låter det mest som att du vill ha bekräftelse...

Vadå bekräftelse? Egentligen vad tror du själv?? :p
Han känns så rätt och vi känner varandra jättebra och kan prata med han om det mesta, men de är det att jag har ju blivit sviken förr av han och vet inte om jag vågar lita på han mer, gillar ju han sjukt mycket.


   
SvaraCitera
pimpim

LEmelie:

jag har ju blivit sviken förr av han

På vilket sätt har han svikit dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antingen att han skriver ''sötnos'' och ''puss'' och sånna grejer till andra tjejer/tjej eller att han raggar lite ibland på min kompis när han tror att jag inte märker/vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antingen att han skriver ''sötnos'' och ''puss'' och sånna grejer till andra tjejer/tjej eller att han raggar lite ibland på min kompis när han tror att jag inte märker/vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han skrev att han saknade mej och att han lovade mej att inte göra om det, så vi är tillsammans igen nu. Hehe men tack för alla tips! 🙂


   
SvaraCitera