Aviseringar
Rensa alla

Kan bögar flyga?


Ämnesstartare

Fick denna fråga väldigt seriöst ställt för mig av en polare nyss. Uppenbarligen ska de kunna fladdra iväg med skinkorna hade han fått berättat för sig. Då jag aldrig stött på en flygande bög i hela mitt liv så kan jag inte bekräfta detta fenomen. Någon annan som känner till saken bättre?


   
Citera
Ämnesstartare

ja tror det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, men bara en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utifrån vad jag förstått, ja.


   
SvaraCitera
duden

What?


   
SvaraCitera

he he, skön tråd, he he


   
SvaraCitera
Cobrak

Hjärta


   
SvaraCitera

Hur tror du dom kan röra sig på regnbågen om inte genom att sväva i luften?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart kan dom det! Dom är ungefär som nyan cat. Flyger runt och skitet regnbågar. Det är så regnbågen uppstår ju! Tumme upp


   
SvaraCitera
Cobrak

Kan flator också flyga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak: Kan flator också flyga?

Det förtäljde inte historien dock, men ja det var en intressant frågeställning. jag tror likväl flator också skulle ha möjligheten att flyga taget deras sexuella läggning i beaktan. frågan är dock hur de skulle flyga då kvinnors höfter tenderar till att vara lite tyngre så skulle de trota alla konventionella metoder vi känner igen från naturen. kanske de fattar tag i blygläpparna och flappar iväg, eller så kanske de rentav tar kvasten enligt gamla häxmyten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Resurrectio: Hur tror du dom kan röra sig på regnbågen om inte genom att sväva i luften?

Regnbågen slutar väl någonstans på marken? Hur tror du annars man skulle få tag på den där pottan med guld? men ja jag blir mer och mer säker med svaren jag fått i tråden.


   
SvaraCitera
Cobrak

Weeaboo:

Det förtäljde inte historien dock, men ja det var en intressant frågeställning. jag tror likväl flator också skulle ha möjligheten att flyga taget deras sexuella läggning i beaktan. frågan är dock hur de skulle flyga då kvinnors höfter tenderar till att vara lite tyngre så skulle de trota alla konventionella metoder vi känner igen från naturen. kanske de fattar tag i blygläpparna och flappar iväg, eller så kanske de rentav tar kvasten enligt gamla häxmyten?

Fladdrande blygläppar? Låter inte fel det.


   
SvaraCitera