Aviseringar
Rensa alla

Kan de vara så att mina känslor svalnar?


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett halvår. I början var det jättebra, vi hittade på saker osv. Men nu går dagarna åt att han sitter vid datorn, spelar cs eller wow (stavning?). Han kan sitta från att han kommer hem från skolan, ända tills han går och lägger sig på kvällen.
Det är otroligt irriterande. Visst, han spelar och pratar med sina kompisar som bor i hans hemstad. Men det stör mig, för det är det enda han gör. Jag får städa, diska, laga mat medan han bara sitter där.

Nu känner ja inte att de här är lika roligt längre. Vi gör ingenting annat än att sitta i lägenheten och aldrig göra något. Visst, jag är ute med mina kompisar också. Men inte varje dag.
Jag känner inte att de är kul att komma hem till hans lägenhet och vara här. För jag vet ändå vad han kommer göra. De känns bara tråkigt och jävligt. Känner inte heller några kärlekskänslor. Pga detta tror jag. För vi har som ingen tid med varandra.
Har försökt säga till typ. Datanörd, dra dig från datorn nångång! Men de funkar inte.

Vad ska ja göra? och tror ni mina känslor håller på svalna? [shake]


   
Citera

LÄmna honom, ditt liv orka slösa det tillsammans med en datornörd... Inte konstigt känslorna svalnar, han verkar ta dig för givet - vilket aldrig är bra i en relation.

HUr är sexet?


   
SvaraCitera

LÄmna honom, ditt liv orka slösa det tillsammans med en datornörd... Inte konstigt känslorna svalnar, han verkar ta dig för givet - vilket aldrig är bra i en relation.

HUr är sexet?


   
SvaraCitera

känner du att det inte funkar att prata med honom så gör slut
orka leva med någon som inte vill ta dela av annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

world of warcraft äter människor.. [badgrin]

ge honom ett ultimatum, that should do it


   
SvaraCitera

kiesha:

Har försökt säga till typ. Datanörd, dra dig från datorn nångång! Men de funkar inte.

Det verkar som att du säger det lite på skoj? Eller att han uppfattar det så iaf..har ni inte tagit ett allvarligt snack ni två? det verkar inte som att ni har det..men då tycker jag verkligen att det är dags. säg att det är er relation som står på spel här! för det är det ju, antar jag. Orka leva med en människa som bara sitter framför datorn "hela tiden". alltså orka, nej, jag skulle då inte stå ut med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har lite erfarenhet av detta, en jävla datanörd!!!! det blev värre när resten av vårt förhållande var skit så det var väl typ ett tecken på att han ville dissa allt. det roligaste/ sjukaste vara att ha blev arg (på mig, WHAT THE FUCK) när jag tog upp det.


   
SvaraCitera

Prata allvar, om det inte fungerar, gör slut.


   
SvaraCitera

kiesha:

wow (stavning?)

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

HUr är sexet?

Det har blivit sämre jämfört med förrut. Eftersom han spelar så sent in på kvällarna mot 12-1 och då ligger jag oftast och sover nu när det är skola så då orkar inte jag. Brukar försöka vara vaken lite senare än vanligt bara för att se om han kan dra sig ifrån datorn vilket han oftast inte kan. Så sexet har blivit mycke mindre än vanligt. Var tredje dag?
Kanske helt normalt egentligen. Men det är mycket sämre än vad vi brukar ha haft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

Det verkar som att du säger det lite på skoj?

Alltså ja det har jag för de mesta, men gången jag försökte vara lite seriös angående det så sa han: Ja men det är ju såhär jag umgås med mina kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

gör slut.

Det lutar åt det hållet. Men 100% säker är jag inte förrän jag har pratat precis som du säger. [smile] Men han borde ju förstå något själv också


   
SvaraCitera

kiesha:

Men han borde ju förstå något själv också

Ja absolut, men att han inte förstår kanske visar på att ert förhållande inte är det ultimata.
Lycka till.


   
SvaraCitera

kiesha:

Känner inte heller några kärlekskänslor.

kiesha:

tror ni mina känslor håller på svalna?


   
SvaraCitera

kiesha:

. Var tredje dag?
Kanske helt normalt egentligen. Men det är mycket sämre än vad vi brukar ha haft

Låter rätt lite om ni bor tillsammans.... Vet folk som har det minst 2 ggr om dagen... Med ett bra sexliv kommer ett hållbart förhållande - sjukt men sant.

Du vet vad du borde göra..


   
SvaraCitera