Aviseringar
Rensa alla

Kan detta hända?


Ämnesstartare

hej, jag penetrerade en tjej med mina fingrar och jag undrar om hon kan bli gravid genom det? om jag hade min utlösning på fingrarna, hon började blöda också. hon sa att hon hade ont i magen också dagen efter asså? vad kan ha hänt? blir sjukt orolig


   
Citera

helt normalt att man mår illa dagen efter man förlorar oskulden, you know.

jarreman:

jag undrar om hon kan bli gravid

det skulle ändå inte gå så snabbt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vi hade inte sex ju :///


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vi hade inte sex ju :///


   
SvaraCitera

jarreman:

om jag hade min utlösning på fingrarna

varför har du ditt sagg på fingrarna o du ska fingra henne? o.O
kan hända att hon blir gravid ja, men risken/chansen är inte särskilt stor men den finns


   
SvaraCitera

sagg dör väl ganska snabbt?[confused]


   
SvaraCitera

Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Vet att många säger ja, men nej, nej, nej, jag menar, hur vanligt är det?

NEJ!


   
SvaraCitera
Åtta

hemlig:

sagg dör väl ganska snabbt?

Inte på några minuter. Under rätt omständigheter så kan de leva förhållandevis länge.

Angelize:

hur vanligt är det?

Knappast vanligt, men inte otänkbart. Kondomer spricker djävligt sällan de med, men likförbannat händer det. Med tanke på att miljontals människor har sex varje dag så behövs det bara vara en risk på en på 100 miljoner för att det ska hända någon varje dag.


   
SvaraCitera

Åtta:

Knappast vanligt, men inte otänkbart. Kondomer spricker djävligt sällan de med, men likförbannat händer det. Med tanke på att miljontals människor har sex varje dag så behövs det bara vara en risk på en på 100 miljoner för att det ska hända någon varje dag.

Ja men likt förbannat så kan jag bli kidnappad av en alien från planet saturnus men hur stor chans lr ska man säga risk är det att det händer?????

Folk borde sluta oroa sig... Oroar ni er så jävla mycket för att bli med barn? Avstå från sex. Man kan ju faktiskt bli med barn även fast man använder kondom, p-piller OCH kommer utanför!!!!!! [confused]


   
SvaraCitera
Åtta

Angelize:

likt förbannat så kan jag bli kidnappad av en alien från planet saturnus

Nej.

Angelize:

hur stor chans lr ska man säga risk är det att det händer?????

Sannolihetslära är inte din starka sida, va? Oavsett hur liten risk det är så kommer det förr eller senare att hända, eftersom det är någonting förhållandevis vanligt förekommande. Även om det i 999999 fall av en miljon inte händer så innebär det inte att det aldrig händer. Speciellt inte om tusentals människor "utsätts för risken" varje dag.

Nu tror jag inte att det har hänt i det här fallet, eftersom hon knappast skulle känna av att hon blivit gravid efter en dag; men det innebär inte att det är omöjligt att det skulle kunna hända.


   
SvaraCitera

Åtta:

Sannolihetslära är inte din starka sida, va? Oavsett hur liten risk det är så kommer det förr eller senare att hända, eftersom det är någonting förhållandevis vanligt förekommande. Även o

sluta tänk så förbannat mycket är mitt svar till dig


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

Angelize:

sluta tänk så förbannat mycket är mitt svar till dig

Intelligent svar.


   
SvaraCitera

Åtta:

Intelligent svar.

takc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dum fråga imo.
tkr att man i högstadiet ska undervisa själva sexet istället för att skrämma ungdomarna om hur "dåligt" det är.


   
SvaraCitera