Aviseringar
Rensa alla

kan du?


Ämnesstartare

Ja jag ska ha ett hus med en veranda jag ska sitta på å röka cigarriller å dricka något berusande, lyssna på johnny cash och gnälla lite på ungdomar och världen i stort medan jag tittar ut över sjö eller liknande.


   
SvaraCitera
Sonya

om 20 år är jag 35, kan verkligen inte se mig själv i framtiden![tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Man skaffar inte barn för att det är "kul". Det krävs lite mer eftertanke än så. Jag är ganska övertygad om att jag hade ångrat mig väldigt snabbt, tröttnat på ansvaret, och därmed blivit en halvdan förälder. Därför är det en dålig idé.

soulmate! vill inte heller ha barn av samma anledning:-P

aristoteles:

Kommer vara 20 gånger så awesome som idag.

kmr det att gå? Assa du är redan the awesome of the awesome liksom^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer va doktor om 9 år other than that så vet jag inte:-P bor i England antagligen^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag vill vara 35 nu. Ser fram emot vuxenlivet.


   
SvaraCitera
mynona

Paseo:

man behöver inte bli seriös för att man blir vuxen. jag tycker det är viktigt att man får vara lite barnslig när man är vuxen också, men samtidigt kunna vara seriös när det behövs. Men man behöver baaara va seriös när det behövs haha, annars tror jag man blir en sån där tråkig torrboll.

Jag håller med - man bör strunta i fördomarna att man ska vara på ett visst sätt när man är i en viss ålder. Folk lever så olika liv och alla går inte igenom samma slags utvecklingskedja. Man ska vara som man trivs med och om man inte anses motsvara sin ålder skulle jag ta det som en komplimang.

OnT: jag har inte svårt att se mig själv om 20 år just pga det jag säger ovan - jag tycker inte att jag behöver vara på ett visst sätt pga min ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser mig själv på en parkbänk med de andra utslagna, kanske.

Men nej, det kan jag inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja jag ska ha ett hus med en veranda jag ska sitta på å röka cigarriller å dricka något berusande, lyssna på johnny cash och gnälla lite på ungdomar och världen i stort medan jag tittar ut över sjö eller liknande.

aww börjar tänka på gubben i Disney filmen upp^^

förlåt Patrick känns som jag tar över din tråd här nu:-\ ska lämna den ifred:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

den oundvikliga döden?

nej

Paseo:

håller med nubbie i att det blir bättre när man blir äldre. jag är sååå glad över att jag är myndig nu tex. skulle säga att mitt liv blir bättre o bättre för varje dag som går.

jag avskyr att bli äldre. när jag fyllde 18 öste kraven på mig. nu ska jag börja jobba, göra lumpen, klä mig normalt, skaffa flickvän, skaffa körkort, flytta osv. pallar liksom inte

nej avskyr när folk blir överseriösa som vuxen men klart man ska kunna vara seriös när det behövs. men jag ser inte fram emot vuxenlivet. livet är så mycket bättre som ungdom

cordless:

Å nejnej, inte om man är som jag iallafall, har svårt att ens sätta mig in i hur morgondagen kommer va..
Men om 20år sitter man väl på nått café någonstans å dricker espresso med en tidning framför sig och funderar på vart livet tog vägen!

haha hoppas du gör nåt mer spännande än så

en aning busigt, men trevligt. välkommen [smile]

enloppa:

Min drom hade i alla fall vart att bo vid havet med mina fyra katter, en helt perfekt pojkvan, och ett adoptivbarn.

varför adoptiv?

aristoteles:

Kommer vara 20 gånger så awesome som idag.

haha

dazed:

Ja jag ska ha ett hus med en veranda jag ska sitta på å röka cigarriller å dricka något berusande, lyssna på johnny cash och gnälla lite på ungdomar och världen i stort medan jag tittar ut över sjö eller liknande.

låter intressant

Sonya:

om 20 år är jag 35, kan verkligen inte se mig själv i framtiden!

det är sjukt. synd att människor inte blev äldre.

cuzIcan:

soulmate! vill inte heller ha barn av samma anledning:-P

trööööööööök

cuzIcan:

jag kommer va doktor om 9 år other than that så vet jag inte:-P bor i England antagligen^^

går det så snabbt?

såni:

Ja, jag vill vara 35 nu. Ser fram emot vuxenlivet.

blä. varför ser du fram emot det? för varje år som går närmar man sig döden...


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

skaffa flickvän

KATE UPTOOOOOOOON ba kör på!!!
fast vadå krav du bestämmer för i helvete själv över ditt liv. ingen får bestämma att det här å det här å det här ska du göra för du gör vafan du vill. jag ska flytta ifrån Sverige det första jag gör när jag har gått ur gymnasiet. om jag inte kommer in på kungliga musikhögskolan men jag tror att den risken är rätt liten i dagsläget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

förlåt Patrick känns som jag tar över din tråd här nu:-\ ska lämna den ifred:-P

haha nej, lugnt. var aktiv. gillar när mina trådar utvecklas och det händer grejer. fast om du vill be om ursäkt kan du be om ursäkt i din förlåt tråd [wink]

du har blitt seg igen förresten tror jag [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

KATE UPTOOOOOOOON ba kör på!!!
fast vadå krav du bestämmer för i helvete själv över ditt liv. ingen får bestämma att det här å det här å det här ska du göra för du gör vafan du vill. jag ska flytta ifrån Sverige det första jag gör när jag har gått ur gymnasiet. om jag inte kommer in på kungliga musikhögskolan men jag tror att den risken är rätt liten i dagsläget.

hahaha kommer du ihåg min kate upton tråd? kul. dock tröttnat på henne nu [smile]

haha så det borde vara men så det inte är. klart jag i grund och botten bestämmer men när morsan säger gör så, farsan säger gör det, brodern min säger nåt annat och mina vänner säger nåt helt annat så tröttnar man. kungliga musikhögskolan lät coolt, vad händer där? [cute] fast flytta från sverige vore också väldigt kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

aww börjar tänka på gubben i Disney filmen upp^^

Är det bra?

patrick bateman:

låter intressant

Nja men trevlig iaf. Verandor det är bra skit. Kanske ska det stå en tolva lutad mot väggen som man kör bort påstridiga kronofogdar och liknande med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

varför adoptiv?

Jag har många anledningar.
- Tanken av att vara gravid skrammer mig
- Man kan spricka
- Man kan få en hangig, acklig mage
- Jag kan radda ett barn från ett dåligt liv
- Om det ar ett barn från min mage eller ett från någon annan stans spelar ingen roll, det ar fortfarande mitt barn, så varfor gå genom allt besvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nja men trevlig iaf. Verandor det är bra skit. Kanske ska det stå en tolva lutad mot väggen som man kör bort påstridiga kronofogdar och liknande med.

haha jo. fast kanske inte om så kort tid. sån vill jag vara när jag är 70-80 typ. som Clintan. mm gillar med verandor om de har skydd så inte folk kan titta in. haha det är ett måste!

enloppa:

Jag har många anledningar.
- Tanken av att vara gravid skrammer mig
- Man kan spricka
- Man kan få en hangig, acklig mage
- Jag kan radda ett barn från ett dåligt liv
- Om det ar ett barn från min mage eller ett från någon annan stans spelar ingen roll, det ar fortfarande mitt barn, så varfor gå genom allt besvar?

förstår dina synpunkter. nu kan dock inte jag tänka mig in i det eftersom jag är en dude. fast det måste ändå kännas speciellt att ha sitt egna barn, som man själv skapat och ser ut som en själv. vet inte, så vill jag iaf.

fast om du räddar en unge så är ju det en bra grej [smile][y]


   
SvaraCitera