Aviseringar
Rensa alla

kan du hysa intresse för flera potentiella kärlekspartners samtidigt? (givet monogam preferens)


Ämnesstartare

Kronotomi:
Jag vet inte

nice


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nej, skulle bli alldeles för mycket att tänka på


   
SvaraCitera

idkar ej monogami.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej. varje gång jag har varit med en person har jag aldrig kunnat attraheras av nån annan mer än att kunna säga "hm, hen ser bra ut". när jag är kär i nån så investerar jag alla mina känslor i den personen och har nog aldrig känt att jag behövt/velat/hållit på att bli kär i nån annan. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Nej. Mo bitches mo problems.


   
SvaraCitera
Kudhos

Kanye west må sjunga "have you ever asked your bitch for other bitches?" Men jag håller ej med mr.west där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft monogama förhållanden och haft kärlek- och snuskfantasier om andra, men har inte varit intresserad av att göra verklighet av mina fantasier.
Jag har som singel dejtat flera stycken och trott mig ha känslor för fler. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm men en vinner sedan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja det beror på, har varit lite småintresserad av andra när jag var i relation, dock gjorde jag inget av det, och hade försiktiga tankar.

har däremot varit på g med flera samtidigt, varit intresserad av flera samtidigt osv, men har själv fattat att det var oseriöst och var medveten om att jag lekte runt bara.


   
SvaraCitera
Draug

mpt:hv: nej

Är enkelspårig så sett, klarar inte av mer än 1 st åt gången. Skulle bli för komplicerat för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, inte exakt samtidigt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske formulerade mig otydligt, frågan handlar om när man är singel, inte i ett förhållande eller ens typ "på g" med någon


   
SvaraCitera

Kärnfamiljen är mitt ideal.


   
SvaraCitera

ja

jag tror att möjligheten finns men det beror på hur öppen man är för det, jag har tex inte varit det när jag redan var i ett förhållande för jag har aldrig blivit "utsatt" för det. tror dock jag skulle tycka att det skulle vara skitjobbigt, för det kan jag uppleva att det blir om jag är intresserad av två personer samtidigt som jag inte är i ett förhållande med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä det finns inte. Antingen är man en skoningslös playboy eller också gängar man sig.


   
SvaraCitera