Aviseringar
Rensa alla

Kan du simma?


Ämnesstartare

Zapetta:

Jag lärde mig innan skolan, som 5åring

P.g.a var utomlands typ 5 gånger det året (två föräldrar med dåligt samvete p.g.a skilsmässa = massa roliga aktiviteter) så jag badade en hel del. Tror dock att jag lärde mig simma under vattnet innan jag lärde mig att simma vanlig bröstsim på ytan, är det normalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.
Har dessutom jobbat som simskolelärare två somrar. I havet, såklart! Inga jävla bassänger [mad]


   
SvaraCitera

Jo, jag lärde mig när jag var liten. Har dock för jävla dålig uthållighet och teknik...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Har dock för jävla dålig uthållighet och teknik..

Sjunker som en sten efter tre min eller


   
SvaraCitera

eftersom jag har fobi för vatten som är över en meter högt så tog det lååååång tid att lära mig simma.
jag kan typ simma men får ofta panikattack innan jag kommer ner i vattnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Jo, jag lärde mig när jag var liten. Har dock för jävla dålig uthållighet...

.....orkar typ 200 meter


   
SvaraCitera

passaro:

3 min

Kan ligga o flyta ett tag men jag tröttnar fort om jag simmar... så jag sjunker inte så snabbt iaf [sad] och jag är så ovan att det känns som världens stretchövning att simma 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som en fisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är utbildad simlärare så hoppas jag kan simma då :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lärde mig simma sent (tror jag var 14). Var livrädd för vatten innan dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

är det normalt?

Ja!


   
SvaraCitera
Lounge

isola:

simskola

när jag var jäla liten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid kunnat simma


   
SvaraCitera

Kan simma men simmar verkligen jättelångsamt, typ när min klass skulle simma 200 m och jag blev klar sist av alla fast det var typ hälften kvar när jag skulle börja[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Juste behöver någon lära sig simma så erbjuder jag mina tjänster så länge ni betalar mig en hel månadslön/mån (25K efter skatt alltså). Även om ni bara vill träna 1gång/mån så pröjsar ni det fasta priset!!


   
SvaraCitera