Aviseringar
Rensa alla

Kan du tänka dig en partner som...

latest comments

Nej klipper du inte dina? Förvånad Blink blir vasst i skon och när man ska sova! Också säger alla det är viktigt och va noga med klippa dem men inte för nära Shockerad morfar filade alldeles för mycket, det var hemskt och höra på. 

En som pratar på flera språk samtidigt och blandar ihop dem, medvetet kanske för personen vill hellre prata på det andra språket Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, om det är svenska och engelska. Annars inte.

Som är psykiskt sjuk? 


   
SvaraCitera

hihi Rullar ögonen

Ja jag har vart det, det går att fortsätta som vanligt i vardagen med lite skruv. 

Som letar efter asiater, tillexempel i hagaparken?


   
SvaraCitera
Haien

Nej

Som är asiat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej

som vill ha ett öppet förhållande?


   
SvaraCitera
Haien

Vet inte om framtiden men inte som zet ser ut nu. 

Samma


   
SvaraCitera

Trodde förut att jag skulle kunna tänka mig d men just nu känns det inte så. Men kanske om d va önskvärt från den andres sida etc

som bor i en annan stad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, helst inte långt ifrån och att hon är flyttbar när man varit i förhållandet ett tag.

Som är väldigt känd så att folk alltid kommer fram till hen och vill ta en selfie/få autograf?


   
SvaraCitera

Ja

Som är väldigt fattig? 


   
SvaraCitera
Zsasz

Ja, ser inte hur någons financiella situation skulle påverka en möjlig relation, hade ett ex som var hemlös i över två år och levde i hennes bil när vi träffades.

Som antingen är mycket mer kinky än dig om du själv inte är, eller mycket mindre om du är?


   
SvaraCitera

Mer kinky än vad jag är Skadeglädje bara jag slipper hålla armarna om varandra medan vi går eller ha dem bakom varandra på bussen så går jag nog med på vissa saker. Stela personer tycker jag är tråkiga, om de inte gör nått oväntat som ser snyggt ut. Man kan göra saker på snyggt sätt. 

Kan du tänka dig en partner som berättar om något minne den tyckte var så fruktansvärt roligt att den glömt den berättat det hundra gånger för dig?


   
SvaraCitera
Zsasz

Har haft det redan, men är definitivt något som kan bli irriterande efter ett tag så inget jag direkt försöker hitta i framtiden, men ibland får man ta det onda med det goda.

Som är mycket kortare än dig (om du är tjej) eller mycket länge än dig (om du är kille)?


   
SvaraCitera

Det skulle nog gå. 

Som har samiskt ursprung?


   
SvaraCitera
Zsasz

Ser inte varför det skulle vara något som skulle stoppa mig att gilla någon, så självklart.

Som inte kan prata Svenska (flytande engelska dock)?


   
SvaraCitera

Skulle säkert funka. 

Någon som är asexuell?


   
SvaraCitera
latest comments