Aviseringar
Rensa alla

Kan ej åka med bussar som har kvinnliga busschaufförer....


Ämnesstartare

Speltidning:

Ja, det är ju mycket bättre än att dö i en bussolycka [y]

Eller hur[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Kan ej åka med bussar som har kvinnliga busschaufförer....

Känner mig rädd och otrygg då, krävs en man vid ratten...

Femininsmen, gör ert jobb och fixa denna rädslan hos mig...

Så, vad är problemet? Det är väl bara att stå över till det kommer en man vid ratten. Med lite flax är det en berusad man... en riktig karl, eller hur? [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Pfft, knappast öde och inte i -20

Kan typ inte bli -20 här.....

Maxwinner:

ey, i fredas var det en 20 årig brud med rosa blont hår som körde som en galning. f1 nice

Fiiifannn, jag hade fått panikattacker och förhoppningsvis tuppat av....

TheSpookyMan:

Så, vad är problemet? Det är väl bara att stå över till det kommer en man vid ratten. Med lite flax är det en berusad man... en riktig karl, eller hur?

Yeah....... EN tjock jävla surgubbe som ser full ut - då känner man sig säker....!!!


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

men det är också ungefär 100 ggr fler män som kör bil

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm jag vet en sak som kan bota denna rädsla.. tänk på att män mellan 20-25 år är de som är överrepresenterade, så blir du rädd för dom ist. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Kan typ inte bli -20 här.....

Kan det bli det inne i stan så kan det bli det där[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Yeah....... EN tjock jävla surgubbe som ser full ut - då känner man sig säker....!!!

Alternativet om det sitter en kvinna vid ratten är att du tänker... det är säkert en transvestit! [blush] ... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Alternativet om det sitter en kvinna vid ratten är att du tänker... det är säkert en transvestit! ...

Bra idé! Jag övertalar mig själv att det är en man egentligen, de ser ju jävligt manliga ut många utav dom,... Annat alternativ är att inte kolla på busschauffören utan bra gå på o kolla ner i marken..


   
SvaraCitera

Myksa:

Då får du väl stå kvar och vänta på nästa buss..


   
SvaraCitera