Aviseringar
Rensa alla

Kan/får jag ta del av kittenplay?


Ämnesstartare

Jag är en 15-årig (trans-)kille, och har alltid varit intresserad av djur-roleplay och BDSM, eller mer exakt kittenplay. Jag tycker om att vara en kitten och bara ha kul (och kanske ta del av mer sexuella aktiviteter, men har inte testat än). Inget extremt som smärta och sånt, bara light BDSM, antar jag.
Är det okej för mig att ta del av BDSM-communityn, eller ses jag som för ung? Tar emot alla sorters svar, obv. Mycket glad


   
Citera

Tvivlar på att det finns många som är "medlemmar" i community:t på detta forum.


   
SvaraCitera

Alltså 15åringar är ju byxmyndiga så man har ju rätt att ha sexuellt umgänge med alla över 15år. Sen är man ju mer mogen ju äldre man blir och när man är 18år så är man helt myndig (förutom att man inte får köpa alkohol på systembolaget). Så länge du vet vad du gör, light BDSM handlar ju inte heller om något tungt våld utan svärtom typ smisk eller nått (Jag vet inte riktigt). Jag skulle nog ändå säga att när du är 18år du absolut tillräckligt gammal för att bestämma vad du vill göra.


   
SvaraCitera
Lillen

Kolla up det, fins säker andra forum, där ungdoma med kittenplay fins, har ingen koll själv men du kan nog hitta något. 

och om du bara är 15 SU ska du nog letar efter andra ungdomar, du kan ju vara med i ”vuxna community “ som har samma inträsen. Men var försiktig, man vet aldrig vem man prata med online.


   
SvaraCitera

Nu vet inte jag hur det fungerar på BDSM-sidor men sidor rent generellt vars huvudsyfte är något sexrelaterat så brukar det vara 18+ som gäller


   
SvaraCitera

Min kompis målar på kroppen och knyter sig i rep, kinbaku. Hon gör det med sina vänner, varsom. Vet inte om det är lika allvarligt som bdsm eller är samma sak. Sen finns det ju bjd dockor många cosplayare samlar på. Själv tycker jag de är fula.


   
SvaraCitera