Aviseringar
Rensa alla

Kan föräldar tvinga mig att resa?


123fendas:

Ja.

Har dem inget avbeställningsskydd? Om jag skulle vara du, skulle jag inte följt med tbh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

Har dem inget avbeställningsskydd? Om jag skulle vara du, skulle jag inte följt med tbh

De tror att jag kanske inte kan överleva själv i sju dagar. De säger att jag förstör för min broder.


   
SvaraCitera

123fendas:

De tror att jag kanske inte kan överleva själv i sju dagar. De säger att jag förstör för min broder.

Är det din lillebror eller? Dem har ju ansvar över dig och har rätt att försörja dig till den dag du egentligen fyller 21 år. Men de kan inte tvinga på dig något som du genuint mår psykiskt dåligt av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd: Är det din lillebror eller?

Ja

Malonexd: de kan inte tvinga på dig något som du genuint mår psykiskt dåligt av.

Jag hoppas att det stämmer.


   
SvaraCitera

Fruktar du att de kommer använda våld så borde du vänta dig till Soc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjälp. Min fader använder våld.


   
SvaraCitera

vincebruh:
Aa de kan tvinga dig om du är under 18+ sorry gubben föräldrar vet alltid bäst när man är under 18.

Det där är verkligen inte sant. Ålder är inte allt som spelar roll, och bara för att en person är förälder betyder det absolut inte att den vet eller gör det som är bäst för barnet. 


   
SvaraCitera

vincebruh:
Aa de kan tvinga dig om du är under 18+ sorry gubben föräldrar vet alltid bäst när man är under 18.

det kan dem inte


   
SvaraCitera