Aviseringar
Rensa alla

Kan han förändras?


Ämnesstartare

För åtta månader sen ungefär tog det slut mellan mig och mitt ex efter ett tvåårigt förhållande. Vi var väldigt unga när vi träffades bara fjorton år. Första året var allt hyfsat bra, mycket fjortissvartsjuka och onödiga bråk dock, men kärleken var väldigt stark. Efter ca ett år förändrades han. Han ville knappt ses, han var otrogen, han var ute och slogs, blev väldigt elak emot mig, slutade bry sig och vad jag förstått i efterhand var det inte enbart en gång han gänga snett. ([mad][mad][mad][mad]). Men anyhow, jag ställde ultimatum, han valde bort mej, jag blev krossad men tog mig upp. Vi Har sedan uppbrottet haft sporadisk kontakt, ett tag var vi på G igen men jag kunde inte lita på honom så jag bröt det. Sen har vi pratat mycket i telefon och setts någon enstaka gång men jag har aldrig släppt honom helt och inte han med mig heller vad jag har förstått. Jag har släppt honom i perioder men alltid börjat sakna honom. Knappt känt mig lockad till andra killar förutom i perioder. Kan tilläggas att han var otroligt och ständigt svartsjuk av sig trots att jag aldrig gav honom någon anledning att inte kunna lita på mig, tvärtom, jag gjorde allt för den här killen på både gott och ont.

Jag vet inte om det kan vara såhär, men jag förstår att han betedde sig som han gjorde, även om det var fel av honom. Han var bara en liten pojke, klart man behöver leka av sig i den åldern vilket jag redan hade gjort. Även om han gjorde det på fel sätt men på något sätt förstår jag honom.

Tror ni att man efter man "lekt av sig" kan landa och vara redo för något seriöst, eller att han skulle behandla mig lika pissigt nu som då ifall vi skulle försöka igen? Är det bara falska förhoppningar jag har om att det skulle kunna funka igen? Och isåfall hur fan tar man sig vidare? Ska jag försöka ge det en chans till eller är jag tvungen att ta mig vidare? Tror ni att han kan ha förändrats?

Sprang på han idag första gången jag såg han på fyra månader, jävligt känslosamt, därför jag började tänka i dessa banorna.


   
Citera

han kan säkert förändras... om han vill.

Men troligtvis inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

han kan säkert förändras... om han vill.

Men troligtvis inte.

Han har sagt det, att han skulle göra allt för mig osv, att jag är så speciell men ja vet inte, det kan ju lika gärna vara desperationssnack


   
SvaraCitera

Mycket möjligt att han kan ha förändrats.

Men den stora frågan lyder: Vad vill du?


   
SvaraCitera

hejsajag:

Han har sagt det, att han skulle göra allt för mig osv, att jag är så speciell men ja vet inte, det kan ju lika gärna vara desperationssnack

snacka kan man alltid, men du bör ju inte tro det i första taget för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Mycket möjligt att han kan ha förändrats.

Men den stora frågan lyder: Vad vill du?

Det är det jag inte vet.... Känns som att det finns någon anledning att jag har så svårt att släppa honom, samtidigt så vill jag inte hamna där jag var, för jag mådde så otroligt dåligt i slutet av förhållandet och då är jag hellre ensam. Är så kluven..


   
SvaraCitera

hejsajag:

Det är det jag inte vet.... Känns som att det finns någon anledning att jag har så svårt att släppa honom, samtidigt så vill jag inte hamna där jag var, för jag mådde så otroligt dåligt i slutet av förhållandet och då är jag hellre ensam. Är så kluven..

Var det nice i början då? För jag menar skulle du pröva igen och han visar sig vara en douche, är det ju bara till att dumpa dirr. Svårare att hamna i samma sits igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Var det nice i början då? För jag menar skulle du pröva igen och han visar sig vara en douche, är det ju bara till att dumpa dirr. Svårare att hamna i samma sits igen.

Ja det var det, ca första året var det jättebra. Fast det är inte så lätt att bara dumpa, orkar inte gå igenom den där jävla processen igen, var fan förjävligt haha.


   
SvaraCitera

hejsajag:

Ja det var det, ca första året var det jättebra. Fast det är inte så lätt att bara dumpa, orkar inte gå igenom den där jävla processen igen, var fan förjävligt haha.

Du verkar ju inte ha något problem med att dissa honom nu som singel, så what's the problem? Det kommer inte se lika ut om du försöker igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Du verkar ju inte ha något problem med att dissa honom nu som singel, så what's the problem? Det kommer inte se lika ut om du försöker igen.

i perioder, ibland vill jag och ibland inte liksom och samma med honom, aldrig kan vi vara på samma plan, sjukt störande


   
SvaraCitera

hejsajag:

i perioder, ibland vill jag och ibland inte liksom och samma med honom, aldrig kan vi vara på samma plan, sjukt störande

Ni kanske är ämnade att vara med varandra i olika perioder i livet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ni kanske är ämnade att vara med varandra i olika perioder i livet..

Ja, så jävla typiskt...


   
SvaraCitera

hejsajag:

Ja, så jävla typiskt...

Life's a whore


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Life's a whore

You just gotta learn how to fuck her


   
SvaraCitera

hejsajag:

You just gotta learn how to fuck her

Haha! Har inte hört den följden förr. 🙂


   
SvaraCitera