Aviseringar
Rensa alla

Kan han se att jag blockat?


Ämnesstartare

Har blockat en kille på Facebook som skriver till mej hela tiden.. Så jag bara undrar om han kan se att jag har blockat honom? Har googlat men inte hittat nått bra svar. Hur kommer det t.e.x bli när han skriver meddelanden? Kommer dom skickas iväg för han men att jag inte får dom? Haha känner mej superkorkad, men om nån kan förklara hur det blir så skulle Jag bli glad! Anledningen till varför Jag vill veta om han kan se det är för att han bor i närheten av mej och jag misstänker att han kommer fråga mej varför jag har blockat honom osv osv... och det kan ju bli lite drygt. Som jag sa, förklara gärna om du vet Glad


   
Citera
reben

va, om man blockat någon så kan ju inte den se att man finns på fb öht?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kommer inte att kunna se din fb, han kommer inte kunna skicka meddelanden eller ens kunna komma in på din profil... Du kommer försvinna helt från honom, han kommer inte ens kunna söka på dig


   
SvaraCitera

Om han märker att du plötsligt inte går att skriva till och inte poppar upp i sökresultatet kan han lägga ihop ett och annat. 


   
SvaraCitera

Man får ingen notis om man blir blockad på fb, han kommit inte kunna hitta dig alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som de andra sa och Tror det står facebook-användare om han kollar på er konverastion


   
SvaraCitera
tkllkl

VAD FAN BLOICKADE DU MIG FÖR JÄVLA SVIN FYFAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkllkl:
VAD FAN BLOICKADE DU MIG FÖR JÄVLA SVIN FYFAN

Och vem fan är du?? 


   
SvaraCitera