Aviseringar
Rensa alla

Kan han vara intresserad?


Ämnesstartare

Säkert en vanlig fråga men jag har som ingen aning.

Hur låter de här för er:
Jag berättade för en annan person om en klänning som gått sönder plötsligt frågar han vilken klänning. Jag beskriver hur den ser ut å han säger att han inte har sett den.
Alltså brukar killar ha koll på vilka kläder man har på sig om dom inte är intresserade lr?

Det var bara ett exempel på en av de grejer han gjort och sagt...

vad tror ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

bögigt ju[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ändå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vissa killar kommenterar ens klädstil och minns vissa speciella outfits man använts oftast dom som är speciella lite finare eller lite "fulare" 😉

fast vissa killar är mera omogna och själva har på sig samma kläder hela tiden i flera år.. ( finns mycket bra exempel på det i min klass) [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej [smile] en annan sak då.. jag hade tuggummin och han frågade om han fick ett. Så jag tog ett och när han sträckte fram handen förde jag det istället mot hans mun för å se hur han skulle reagera och han bara öppnade munnen och tittade på mig. Är det nåt han kan gjort utan att tänka eller hade han inte gått med på det om han inte gillade mig? Jag är kass på tolkningar 😛


   
SvaraCitera

killar över lag brukar inte lägga märke till sånt över huvud taget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kläder eller tuggummi?


   
SvaraCitera
smisk

mijah:

kläder eller tuggummi?

Killar lägger aldrig märke till nånting... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast de gjorde han ju tydligen eftersom han visste att han inte sett min klänning [wink]


   
SvaraCitera

vem fan bryr sig om kläder, gå naken så skall du nog se att han minns hur du var klädd[wink]


   
SvaraCitera

Säger mig verkligen ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej..fler saker då...igår satt han och pillade på med mina händer när vi såg på tv...han brukar titta på mig väldigt intensivt, mycket och länge...

Är som sagt sämst på att tolka saker. Jag har typ glömt hur tonåringar tänker så skulle behöva lite hjälp [y]

kebu12:

vem fan bryr sig om kläder, gå naken så skall du nog se att han minns hur du var klädd[wink]

Jag skulle gärna gå naken men risken finns att han blir rädd då. Han är ju bara 14 år [wink]


   
SvaraCitera

julia elise:

fast vissa killar är mera omogna och själva har på sig samma kläder hela tiden i flera år..

Hahaha ja det har ju med mognad att göra....

Jag hatar f14or[mad]


   
SvaraCitera

Han är gay å du är naiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är inte gay och ja, jag kan vara naiv.

Ännu mer då.. varje gång vi är i samma hus kommer han och sätter sig vid mig och pratar... har jag urringat tittar han mer där än någon annanstans. Tro mig, han är inte bög och jag vill verkligen ha honom.


   
SvaraCitera