Aviseringar
Rensa alla

Kan hon göra så?


Ämnesstartare

Hej. För någon timma sedan ringde det på en jobbig kvinna på dörren som ville sälja några skumma böcker till mig. Detta ville inte jag men hon gav sig inte, efter ca 5 min så försökte jag därför dra igen dörren men jobbig som kvinnan var försökte hon ta tag i dörren vilket ledde till att jag klämde fingrarna på henne. Jag öppnade dörren för att höra efter hur det gick och fick då höra att jag inte var klok och att hon skulle polisanmäla mig.

Så nu är frågan kan hon verkligen polisanmäla mig för det där? Kan kan hon väl naturligtvis men kan det leda till nåt? Med mitt vanliga flyt så hör de väl av sig på måndag och meddelar att jag är misstänkt för mordförsök. [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

El Guaje:

efter ca 5 min så försökte jag därför dra igen dörren men jobbig som kvinnan var försökte hon ta tag i dörren vilket ledde till att jag klämde fingrarna på henne.

haha[bigsmile]


   
SvaraCitera

Nu måste du döda henne..


   
SvaraCitera

Köp en av hennes böcker för säkerhets skull [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

haha

Vem gör så egentligen? Okej att sätta foten i mellan men att ta tag runt dörren är inte okej.

aristoteles:

Nu måste du döda henne..

Ja precis, sitter och funderar på om det kanske vore det bästa? Vill ju inte bli anmäld för något jag inte tycker jag har någon skuld till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Köp en av hennes böcker för säkerhets skull

Det var nån bibel eller nåt, vill inte ha en till i hyllan. Sitter hellre inne några år i så fall.


   
SvaraCitera

Nej, den anmälan kommer aldrig gå igenom. Du nekade henne inträde, stängde dörren, HUR FAN KOM HENNES FINGRAR EMELLAN? Hon försökte tränga sig in. Utöver detta kan hon inte bevisa att detta hände hos dig, eller att hon inte gjorde detta mot sig själv.

Folk som påstår att de ska polisanmäla någon har ingen aning om hur rättsväsendet fungerar. Skrattretande. Nu ska du inte lägga en minsta lilla tanke på detta. Hon kan inte göra ett skit.

För att ge dig ett exempel.. vem som helst kan gå ut på gatan och misshandla någon utan att åka fast för det. Så länge det inte finns några bevis eller trovärdiga vittnen kan man inte fällas.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Ja precis, sitter och funderar på om det kanske vore det bästa? Vill ju inte bli anmäld för något jag inte tycker jag har någon skuld till.

Exakt, är man dörrförsäljare får man räkna med att stryka med.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Nu måste du döda henne..

[love]

Nej, det kan hon inte. Om hon stoppar fingrarna i dörren medan någon håller på att stänga den så får hon faktiskt skyllda sig själv.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Vem gör så egentligen? Okej att sätta foten i mellan men att ta tag runt dörren är inte okej.

haha nä hon får fan skylla sig själv[bigsmile][crazy]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Det var nån bibel eller nåt, vill inte ha en till i hyllan. Sitter hellre inne några år i så fall.

[love] söte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sirtom:

Nu ska du inte lägga en minsta lilla tanke på detta. Hon kan inte göra ett skit.

Tack bra! Vore tråkigt att bli kallad till förhör för en sån sak, men då kanske det är lugnt!

aristoteles:

Exakt, är man dörrförsäljare får man räkna med att stryka med

Tycker jag med! Men misstänker att hon var från jehovas eller nåt så hon kanske inte räknas som en vanlig dörrförsäljare så jag kanske blir dömd för för nåt annat skumt om jag gör mig av med henne. [sad]

isola:

söte

[blush]


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

ja, hon får nog skylla sig själv. Du stängde dörren och hon satte handen emellan på eget bevåg. skulle hon neka till detta är det ord mot ord och leder ingen vart. Dessutom skulle ingen normal människa göra sig besväret att göra polisanmälan för något sånt här, så du kan nog vara lugn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

Dessutom skulle ingen normal människa göra sig besväret att göra polisanmälan för något sånt här,

Jag misstänker dock att hon inte var helt normal eftersom normala människor inte sticker fingrarna i en dörr som håller på att stängas men du har säkert rätt. [smile]

Känns lite lugnare nu, var lite orolig ett tag, inte för att bli dömd till nåt men att hon skulle dra igång någon jobbig långvarig utredning.


   
SvaraCitera