Aviseringar
Rensa alla

Kan inte äta.


Ämnesstartare

Xuzkie: >kan vara det "deppiga" bytet mot vinter
>Må vara en händelseombyte tex om du tränat mycket och har tatt de lugnare på sistonde,
slutat med rökning, förlorat en person osv..........
>Stress
>Nån sjukdom som är på G"
Eller bara ofräscht käk..

Nja inget emot vintern och har inget med träning, rökning eller ofräscht mat att göra. Inte heller förlorat en person men är typ osams med en kompis, kanske är det...?

Stekaren: Promenader gör inte ett skit för aptiten. Börja träna mer. Gym, idrott, motionera galet det funkar jag lovar dig! Tar emot som fan i början men det är nödvändigt. Inte bara att du får aptiten tillbaka, du kan tänka klart, du blir piggare, får bättre immunförsvar, man blir snyggare....det ger så otroligt mycket bara du tar tag i det! Åtminstone testar några veckor, ge det en ordentlig chans.

Promenader är bra! Jo klart allt det du sa blir bättre man har ingen tid eller ork för det. Upp 7, skola från 9:30-15:40. Hemma kanske 16:15. Hunden till 16:30. Mat till 17:30. Dusch till 18:00 och sen kanske plugga lite och softa sen sova typ. Bara på helger som det hade gått. 

Stekaren: Men det är den tiden på året också. Det är dystert nu och mentalt orkar man inte hänga med. Mycket C-vitamin för immunförsvaret samt D-vitamin för orken att prestera. Vet inte hur dina matvanor ser ut i övrigt. Men som sagt, det är deppiga tider nu så det är egentligen inget konstigt.

Men jag längtar typ efter jul och snö. Fast äter massa D-vitamin tabletter och äter frukt varje dag. Mina matvanor är la inte fantastiska men bättre än förr och då hade jag aldrig problem med aptiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker: depression


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Nja inget emot vintern och har inget med träning, rökning eller ofräscht mat att göra. Inte heller förlorat en person men är typ osams med en kompis, kanske är det...?

Promenader är bra! Jo klart allt det du sa blir bättre man har ingen tid eller ork för det. Upp 7, skola från 9:30-15:40. Hemma kanske 16:15. Hunden till 16:30. Mat till 17:30. Dusch till 18:00 och sen kanske plugga lite och softa sen sova typ. Bara på helger som det hade gått. 

Men jag längtar typ efter jul och snö. Fast äter massa D-vitamin tabletter och äter frukt varje dag. Mina matvanor är la inte fantastiska men bättre än förr och då hade jag aldrig problem med aptiten.

Dåså. Träna helger. Samt de dagar du inte har nåt plugg. Jag går upp fem varje morgon, jobbar 7-16 och sen hem och skriva rapporter, fixa käk, kanske städa men jag hinner ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: tänker: depression

Jag har ju den historian men tror inte det har kommit tillbaka

Stekaren: Dåså. Träna helger. Samt de dagar du inte har nåt plugg. Jag går upp fem varje morgon, jobbar 7-16 och sen hem och skriva rapporter, fixa käk, kanske städa men jag hinner ändå.

Kanske får försöka. Fast är induviduellt hur mycket man orkar faktiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jag har ju den historian men tror inte det har kommit tillbaka

Kanske får försöka. Fast är induviduellt hur mycket man orkar faktiskt. 

Man får ta sig i kragen. Det tar emot men man får börja nånstans och därefter öka succesivt. Det är för mycket stillasittande i dagens samhälle och det är ett problem. Sen klagar folk på ryggproblem och det är faktiskt inte ett dugg konstigt när man bara sitter och sitter och sitter och belastar ryggen helt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

30 st alvedon det löser allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har varit så vissa veckor, sen helt plötsligt bli man skithungrig och käkar som en gris! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Man får ta sig i kragen. Det tar emot men man får börja nånstans och därefter öka succesivt. Det är för mycket stillasittande i dagens samhälle och det är ett problem. Sen klagar folk på ryggproblem och det är faktiskt inte ett dugg konstigt när man bara sitter och sitter och sitter och belastar ryggen helt fel

Du kanske borde bli personlig tränare eller så?

FNÖ: 30 st alvedon det löser allt

Det lär nog göra levern gott.

S3ON: har varit så vissa veckor, sen helt plötsligt bli man skithungrig och käkar som en gris!

Haha känns inte som det kan vara ett optimalt tillstånd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Du kanske borde bli personlig tränare eller så?

Det lär nog göra levern gott.

Haha känns inte som det kan vara ett optimalt tillstånd

Well, en som pushar en iallafall. Finns det ett sånt yrke?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Well, en som pushar en iallafall. Finns det ett sånt yrke?

Tror jag väl.


   
SvaraCitera