Aviseringar
Rensa alla

KAN INTE ANVÄNDA TAMPONG


isola: I detta fall är det högst befogat. Man måste (nästan) alltid se från fall till fall.

Visst, hennes kropp är hennes egen, men fortfarande olagligt med urkundsförfalskning.
Tycker det var onödigt av dig att skriva som du gjorde.


   
SvaraCitera

Om det är något du upplever som ett problem tycker jag absolut att din mamma borde låta dig operera dig. Föräldrar vill gärna tänka att "du är så liten ännu och har inte där att göra", men i ett sånt här fall låter det bara jättekonstigt.

Jag tycker att du ska prata med ungdomsmottagningen eller sköterskan på din skola och be dem hjälpa dig prata med din mamma.

För även fast det inte gör ont är det såklart inte roligt att behöva stå ut med det.
Du ska kunna ha tampong om du känner för det


   
SvaraCitera

Lav:

Visst, hennes kropp är hennes egen, men fortfarande olagligt med urkundsförfalskning.
Tycker det var onödigt av dig att skriva som du gjorde.

Här var det nödvändigt känner jag. Hennes mamma tar sig rättigheten att bestämma över hennes underliv som inte är okej.


   
SvaraCitera

hur känns det att ha en tampong upptryckt hela dagen?


   
SvaraCitera

Lav: n fortfarande olagligt med urkundsförfalskning.

är man under 15 spelar det ingen roll


   
SvaraCitera

Exodus:
hur känns det att ha en tampong upptryckt hela dagen?

Sitter den rätt så känns den inte alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den kan ju gå sönder ifall jag tappar min oskuld men de skulle göra jääääääävligt ont o en massa blod så jag tänkte att jag kunde typ klippa den själv hemma istället ifall jag klipper den i mitten så känns de inte då de inte finns nerver 


   
SvaraCitera

bbadgirl26:
Den kan ju gå sönder ifall jag tappar min oskuld men de skulle göra jääääääävligt ont o en massa blod så jag tänkte att jag kunde typ klippa den själv hemma istället ifall jag klipper den i mitten så känns de inte då de inte finns nerver 

Man "tappar" ej sin oskuld. Det gör dock fortfarande ont, men framförallt så kan du få en riktigt jävlig infektion och två lösa hudflikar då du inte kan klippa tillräckligt tätt - vänta tills du får den opererad!


   
SvaraCitera