Aviseringar
Rensa alla

Kan inte behålla tjejer... vad gör jag för fel?


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha, men asså. om hon inte verkar fatta din fråga, dissa henne tills hon svarar istället då? [crazy]

Vad är det jag ska fråga? Jag vet ju redan svaret... Tänkte mer till nästa gång jag hittar en tjej med skön personlighet - hur jag ska bete mig för att inte hamna i samma sits...


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag har framfört det lite försikigt för att veta hur hon vill ha det. Antingen börjar hon taffsa och kyssas o skit eller så låtsas hon typ inte förstå..

Pröva att slappna av och var inte så klängig genom att dra upp frågan på tapeten. Tyvärr kan det säkert funka så, att om du låter bli att "kräva" relation, så kommer du i hennes ögon vara mer intressant i det avseendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Ibland tror jag det ligger i mitt utseende.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag vill inte bli sedd som enbart ett knullobjekt.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Detta slutar alltid i att det inte blir något seriöst utan att det stannar på ett KK-stadie.

Man borde dra slutsatsen att det inte är ditt utseende som det är fel på, utan personligheten. Hade det varit fel på ditt utseende så hade du inte dugit som KK.

Tycker dessutom att din lite halft lulliga slutsats om att det skulle vara fel på ditt utseende pekar mot att du har en väldigt platt och tråkig personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Vad är det jag ska fråga? Jag vet ju redan svaret... Tänkte mer till nästa gång jag hittar en tjej med skön personlighet - hur jag ska bete mig för att inte hamna i samma sits...

om du känner att du vill inleda ett partnerskap med flickan så får du förklara detta för henne, hur ska hon annars veta :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Kan det vara något i din personlighet som tjejerna kanske inte tycker om?

Här får du ett fint svar från Oyeah 🙂 Händer ibland att tjejer dampar loss på mig, dock inte de som jag flörtar/knullar med. Kanske är jag helt enkelt bara inte en sån tjejer ser som relationsmateriel..

ohYEA_:

You, my friend, are an idiot?

Fuck u.

shajjn:

Exempelvis genom något intresse (annat än dans, då). Skolaktiviteter, "studentliv", engagemang i en förening, arbete och dyl.

Ska börja 3an på gymnasiet och fyller inte 18 förrän om en halvår :S Men det slog mig nu att i skolan finns det mkt lammkött!

shajjn:

Eller varför inte när du händelsevis bara är ute, och ser en (antagligen fler) söt tjej.. När du handlar mat, köper kläder, är på biobesök med vänner osv.

Har inga vänner jag är så nära att jag kan göra saker med dom utanför fester. Kan det vara problemet? Börja ragga på totalt okända tjejer.... a lot of gutts [censur] Men fan, helt rätt ju. Varför kan man inte gör det egentligen 🙂

shajjn:

Tåls att tänka på i alla fall, tror jag.

Jävligt sant, de tjejer jag knullat med och sen skiter i vill ibland ha relation med mig. dvs en seriös relation... Kan experimenteras med, dock vettefan om jag kommer våga släppa en tjej jag verkligen vill ha bara sådär..

Buddah:

Man borde dra slutsatsen att det inte är ditt utseende som det är fel på, utan personligheten. Hade det varit fel på ditt utseende så hade du inte dugit som KK.

Vem är du att dra en sådan slutsats? [sad] jag är inget tjejer vilar ögonen på precis 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Fuck u.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag vill inte bli sedd som enbart ett knullobjekt.

Du kanske har för slampig image?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Händer ibland att tjejer dampar loss på mig

Vad dampar de på då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Tycker dessutom att din lite halft lulliga slutsats om att det skulle vara fel på ditt utseende pekar mot att du har en väldigt platt och tråkig personlighet.

? allt jag påpekar är att jag inte är den finaste skapelsen som mänskligheten skådat. ÄR väl fan inte deffekt men jag klär mig rätt snyggt (enligt mig iaf) vilket gör en hel del. Känner du mig eftersom du vet att jag är snygg?

enhimmelskdrog:

om du känner att du vill inleda ett partnerskap med flickan så får du förklara detta för henne, hur ska hon annars veta :S

Hon har väl kvinnlig intuition och en "feeling" att gå på [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Hon har väl kvinnlig intuition och en "feeling" att gå på

du får väl tro det då [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

[rolleyes]

har jag knullat dig eller vad är det frågan om?

Lille_Marx:

Du kanske har för slampig image?

Möjligt. Jag vet inte vad folk tycker om mig, har aldrig tänkt på det. Kan det vara så att det går något rykte i staden som gör att alla tjejer bara vill knulla mig? Tjejer snackar så jävla mkt så det skulle inte förvåna mig..

Michee:

Vad dampar de på då?

Senast var det en tjej som var kompis till tjejen jag raggade på som jag ville bli av med. Jag sa att jag var helt ointresserad av henne och att jag inte tänder på tjejer med glasögon... Tydligen hade hon gått till sitt kompisgäng då och sagt att jag var skittaskig mot henne... Så jag fick alltså hennes kompisar på mig, killar som tjejer...

Brukar vara mest missförstånd och/eller någon tycker att jag varit taskig mot någon 🙁 Jag är en missuppfattad människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Möjligt. Jag vet inte vad folk tycker om mig, har aldrig tänkt på det. Kan det vara så att det går något rykte i staden som gör att alla tjejer bara vill knulla mig? Tjejer snackar så jävla mkt så det skulle inte förvåna mig..

Du kanske skulle prova att så i främmande fält, så att säga.[cool]


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Ska börja 3an på gymnasiet och fyller inte 18 förrän om en halvår :S Men det slog mig nu att i skolan finns det mkt lammkött!

Lammkött, indeed. [wink]

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Har inga vänner jag är så nära att jag kan göra saker med dom utanför fester. Kan det vara problemet? Börja ragga på totalt okända tjejer.... a lot of gutts [censur] Men fan, helt rätt ju. Varför kan man inte gör det egentligen 🙂

Det kan vara ett problem om tjejen du svärmar för inte gillar tanken på att du är en "eremit", men i övrigt behöver det inte vara ett problem. Men om sanningen ska fram, så är nog en kille med nära vänner att föredra, eftersom killen i det fallet har ett eget liv och risken är inte lika stor att killen blir beroende av sin flickvän.

Ja, det kräver mod att gå fram till okända och hälsa, hänga ut sig sådär. Man gör det inte för rädslan att bli avsnäst, för att folk kan se osv. Det är synd, man lever trots allt bara en gång (jobbar på det själv).

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Kan experimenteras med, dock vettefan om jag kommer våga släppa en tjej jag verkligen vill ha bara sådär..

Man måste våga riskera att förlora om man vill vinna. [smile]

Slappna av. Du vinner henne inte om du försöker för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Du kanske skulle prova att så i främmande fält, så att säga.[cool]

Har varit i grannhålorna osv, brukar sluta likadant. Får vänta 1 år eller 2 innan jag kan sticka till ett HELT nytt område 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Vem är du att dra en sådan slutsats? [sad] jag är inget tjejer vilar ögonen på precis 😉

Tror du att du hade fått ligga om det var ditt utseende som var problemet?


   
SvaraCitera