Aviseringar
Rensa alla

Kan inte bli kåt


Ämnesstartare

hej jag har ett stort problem som har varat i ungefär 3 år nu och det är att jag aldrig blir kåt när jag har sex?! Jag vill ha sex men jag kan bara inte bli kåt:( det har varit såhär ända sedan jag förlorade oskulden men förut gjorde det bara ont att ha sex men nu känns det ingenting! Jag lotsats att det är skönt för att inte göra min pojkvän ledsen :/ 

H


   
Citera
Ämnesstartare

men vafan sluta ha sex när du inte är kåt det kommer att förstöra dig både psykiskt och fysiskt.
titta på porr, läs sexnoveller el dyl och se om det gör dig kåt. är din kille något att ha så vill han inte att du ska ha sex när du inte är kåt. märker han inte att du inte att du inte är spec våt? man kan ju bli våt utan att vara speciellt kåt iof.


   
SvaraCitera

aamaandaa96:
hej jag har ett stort problem som har varat i ungefär 3 år nu och det är att jag aldrig blir kåt när jag har sex?! Jag vill ha sex men jag kan bara inte bli kåt:( det har varit såhär ända sedan jag förlorade oskulden men förut gjorde det bara ont att ha sex men nu känns det ingenting! Jag lotsats att det är skönt för att inte göra min pojkvän ledsen :/ H

nervös när det är dags?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
men vafan sluta ha sex när du inte är kåt det kommer att förstöra dig både psykiskt och fysiskt.
titta på porr, läs sexnoveller el dyl och se om det gör dig kåt.

Har försökt men ingenting hjälper!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aamaandaa96:

Har försökt men ingenting hjälper!! 

långa förspel och gå ej vidare förrän du är ordenligt upphetsad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kuddenärmjuk:

nervös när det är dags?

Jo jag har komplex över min kropp och kan inte slappna av helt men det försöker jag också men tror ändå inte att det skulle hjälpa 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

långa förspel och gå ej vidare förrän du är ordenligt upphetsad

Det kommer ta typ 100 år? Jag har varit kåt i sömnen för att jag drömt att jag har sex och vaknar upp av att jag är kåt men sen direkt när jag vaknar försvinner det! Och jag har aldrig haft sex när jag varit kåt och jag vill verkligen bli det men går inte !! Blir så ledsen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aamaandaa96:

Det kommer ta typ 100 år? Jag har varit kåt i sömnen för att jag drömt att jag har sex och vaknar upp av att jag är kåt men sen direkt när jag vaknar försvinner det! Och jag har aldrig haft sex när jag varit kåt och jag vill verkligen bli det men går inte !! Blir så ledsen 🙁

Då får det ta hundra år då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har du sex om du inte är kåt? Det kan inte vara kul eller hälsosamt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske är homosexuell om du inte känner dig kåt av din pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fullkomligt normalt om du haft sex tidigare även fast det gör ont eller om det inte varit skönt. Sluta se sex som någonting så simpelt som penetration och in, ut, in, ut, slut. Ha mer "förspel" och hitta det du njuter av tills du slappnar av. Skippa att stoppa in kuken om det gör ont tills du lärt dig slappna av. OBS alla tycker inte att penetration är skönt så det är också normalt. Be honom gå ner på dig. Är man nervös eller tänker på sin egen kropp/dålig självkänsla är det svårt att bli kåt... och om killen är kass i sängen vilket faktiskt kan vara fallet

som sagt se ej penetrationsdelen som höjdpunkten eller när han kommer som slutet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha inte sex om du inte är kåt det kan bli jävligt allvarligt där nere!

Vanligt problem detta, mitt ex hade samma 


   
SvaraCitera