Aviseringar
Rensa alla

Kan inte bli slickad =/


Ämnesstartare

Jag kan verkligen inte bli slickad. Jag vill, men varje gång killen går ner försöker jag få bort honom därifrån. Jag är så rädd för vad han ska tycka om lukten. Alla tjejer luktar ju mer eller mindre där ner.. jag luktar inte illa. Men tänk om hna tycker det?

Killar: gillar ni tjejers slidlukt? Eller gör ni bara det och plågas under tiden?

Tjejer: någon mer som har samma dilemma?


   
Citera

Jag har en massa problem med det där. Hna får inte gå ned och jag blir äcklad om jag ska ta på mig själv.


   
SvaraCitera

Hade han inte velat göra det så hade han sagt det. Låt honom göra det.

Själv har jag aldrig märkt av att det luktar så mycket hos någon av de tjejer jag slickat. Inget jag lagt på minnet iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du pratat med din kille om det?


   
SvaraCitera

Inget huvud ska ner dit. [y]


   
SvaraCitera

slaav:

Har du pratat med din kille om det?

Jo och svaret jag fick var ungefär "Du luktar ju inte som du gjorde när vi precis träffats" (dvs när jag var oskuld).
Roligt, det får mig ju att känna mig bättre.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har då aldrig tänkt på att det skulle lukta speciellt. Nån gång har det kanske smakat lite skumt, men för det mesta tycker jag att det både smakar och luktar rätt neutralt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slaav:

Killar: gillar ni tjejers slidlukt? Eller gör ni bara det och plågas under tiden?

Vissa smakar ingenting/luktar ingenting medans andra gör, både gott o andra mindre gott. Men om killen är upphetsad så ska det ju inte va något problem.

Själv tycker jag att slickning är en av de roligaste sex relaterade sakerna man kan göra.. dock kan tex jag göra de hur länge som helst, så de slutar ju med att tjejen/kvinnan säger ifrån. (ändrat....) [wink]

isola:

(bläh nu kan jag inte skriva mer märkte jag. pga att jag e ny, trist)


   
SvaraCitera

Körsbärsblomm:

men att de var super skönt

Du var tvungen att få med dt?[wink]


   
SvaraCitera

Jävla töntigt problem om du inte vill så vill du inte. Killars kukar luktar väl inte häller hallon, och dem har du ju inget emot säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slaav:

Killar: gillar ni tjejers slidlukt?

Nej.. tror inte många GILLAR luktennnnnn


   
SvaraCitera

slaav:

gillar ni tjejers slidlukt?

Har hänt en gång att den var najs... Ingen god statistik...

slaav:

Eller gör ni bara det och plågas under tiden?

Man gör vad man kan för att få det skönt för den andra...


   
SvaraCitera

Har också alltid varit lite rädd för det, men det har gått bra [cute]


   
SvaraCitera

Körsbärsblomm:

Men om killen är upphetsad så ska det ju inte va något problem.

Exakt, när man är kåt bryr man sig inte så mycket. Men att slicka fitta när jag inte är upphetsad själv är äckligt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm tycker ialf aldrig att de kan va äckligt ^^ det e skit myssigt ändo om man inte är kåt [cute] Varierar väll från person till person.. poll? 😉

Skulle säkert kunna slicka 3 timmar i strek utan o tycka illa om det 😛 dock får man ju ont i nacken efter ett tag.. så nån liten pause skulle inte skada. Sen finns de tjejer som tycker de e tändade om man kommer i dem o sen slickar, så man får upp av sitt egna.. det skulle jag dock inte göra om jag inte var upphetsad ^^


   
SvaraCitera