Aviseringar
Rensa alla

Kan inte bli slickad =/


slaav:

Jag är så rädd för vad han ska tycka om lukten. Alla tjejer luktar ju mer eller mindre där ner.. jag luktar inte illa. Men tänk om hna tycker det?

Han vet redan hur du luktar. Dom flesta tjejer luktar ju nog för att man ska känna lukten redan när man pullar, fast du kanske inte är så våt :)`?

slaav:

Killar: gillar ni tjejers slidlukt? Eller gör ni bara det och plågas under tiden?

Jag tycker om det ibland, men bara om jag e kåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slaav:

Killar: gillar ni tjejers slidlukt? Eller gör ni bara det och plågas under tiden?

det jag har varit med om har varit[y] så jaaa


   
SvaraCitera

ha bara oralsex när du känner dig fräsh eller nyss har duschat då? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tycker också det är läskigt ibland, blir så självmedveten när han är långt där nere. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slaav:

Jag är så rädd för vad han ska tycka om lukten.

Jag tror nog att ifall han testar och inte tycker om lukten så gör han nog inte om det igen helt enkelt, inte mer med det. Tror inte han skulle kläcka ur sig att du luktar illa eller nåt.
Men jag tror inte att det är nån risk att han tycker det, har aldrig hört talas om en kille som inte gillat lukten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

. Killars kukar luktar väl inte häller hallon

Hahaha, klart könsorganen inte luktar, inte ifall man har tvättat noga ialf, det e ju främst flytningarna och utlösningen som gör det. O eftersom en flicka är våt hela tiden (för de mesta ialf) när man ska slicka, så luktar det ju något mer än en killes som man bara har tagit fram ur underbyxorna.


   
SvaraCitera

slaav:

Tjejer: någon mer som har samma dilemma?

Nja, mitt problem ligger inte i lukten eller smaken. Är man fräsch så varken luktar eller smakar det speciellt mycket. Har lite komplex för utseendet av fittan men bryr mig inte så mycket längre. Mitt problem ligger i att jag mår sjukt dåligt av att vara passiv rent sexuellt. Jag känner mig så självisk som bara ska ligga där och ta emot utan att ge något tillbaka ... Dessutom vill jag verkligen inte att han ska göra det bara för att jag vill. Jag känner mig nog inte värd det helt enkelt [shake]


   
SvaraCitera

Körsbärsblomm:

så luktar det ju något mer än en killes som man bara har tagit fram ur underbyxorna.

va? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

va?

Ja, om en kille har duschat lala, så ska inte hans aparat lukta bläh, så länge han inte har svamp etc. En tjejs ska inte heller lukta efter hon har duschat, dock gör ju flytningarna de som finns där konstant, vilket det inte finns hos en kille. Så det är ju inget dumt problem alls.


   
SvaraCitera

slaav:

Killar: gillar ni tjejers slidlukt? Eller gör ni bara det och plågas under tiden?

Luktar inget, det är bara mys![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slaav:

jejer: någon mer som har samma dilemma?

jag var ocksa sa med alla mina ex, tills jag traffade min nuvarande.han ar den enda som gjort det pa mig och jag ar bekvam, fastan ibland kan jag fortfarande dra bort honom ibland.tror bara du maste traffa ratt person for dig, nan som far dig att kanna dig extremt bekvam och saker.!


   
SvaraCitera

slaav:

Killar: gillar ni tjejers slidlukt? Eller gör ni bara det och plågas under tiden?

Det luktar skarpt, men fan inte illa!:) Jag gillar att slicka! de gör nog dem flesta, så även din kille, prata med han om de:) Säg vad du känner, säger han att han gillar det så gör han väl de:)

Finns ju inte mkt som slår att slicka fitta:O

Slicka fitta får många +++[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man plågas ju bara om man slickar en som inte dushat på ett tag, eller dushat slarvigt. Är tjejen relativt nydushad är det ju mums! Dold text: Bättre det än sperma i käften! haha


   
SvaraCitera

fitt slem luktar ÄKLIGT och smakar ännu värre


   
SvaraCitera

Körsbärsblomm:

Ja, om en kille har duschat lala, så ska inte hans aparat lukta bläh, så länge han inte har svamp etc. En tjejs ska inte heller lukta efter hon har duschat, dock gör ju flytningarna de som finns där konstant, vilket det inte finns hos en kille. Så det är ju inget dumt problem alls.

Inte för att jag direkt går och sniffar på kuken men läs alla andra trådar om att kukar luktar illa och de vill ha tips.
Hört talas om att förhuden fångar upp dålig lukt och är svår att få ren med tvål och vatten, detta problemet har inte omskurna personer.
I Usa är de väl ganska ovanligt att inte va omskuren Bla av de skällen.?
Detta är min uppfattning .


   
SvaraCitera