Aviseringar
Rensa alla

Kan inte etablera kontakt med någon.


Ämnesstartare

Eftersom jag är socialt isolerad försöker jag få en liten kontakt med folk på sidor som kamrat o.s.v. Men det är helt omöjligt för mig att acceptera mig själv där- Kan inte beskriva mig själv ärligt. Då skulle jag bara skrämma bort folk. Allt jag skriver blir bara konstigt och jag känner bara att jag mår dåligt när jag försöker få kontakt med folk. Lika bra att ge upp tanker jag därför att jag inte är tillräckligt bra för att prata med dessa personerna. Hur ska man skriva en bra beskrivning om sig själv som bade är intressant och samtidigt ärlig så at man slipper ljuga om sig själv och behöva prata med folk som inte är ett dugg lik mig själv? Kan fan inte.


   
Citera
Ämnesstartare

du kan te.x. skriva typ samma sak där som du skrev här. många känner igen sig och kommer finna dig intressant om du är öppen med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag försökte hjälpa mig själv genom att ljuga förr. Sedan fick jag upplysning om hur bra jag är utan lögner. Folk fortsatte kritisera och sådär precis som vanligt, vet ej var de positiva tankarna kom ifrån, kom fram till det själv bara efter stundtals filosofi på parkbänkar i princip. 

Såatteh, stäng in dig i ett mörkt rum och filosofera. 


   
SvaraCitera

Var bara ärlig. Finns nästan alltid någon som tycker att det är intressant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du skriver en ärlig presentation så kommer ju folk som du är lik att ta kontakt med dig. Och om du skriver en ärlig presentation så har de ju redan accepterat dig för den du är. Så skriv en ärlig presentation Tumme upp


   
SvaraCitera