Aviseringar
Rensa alla

Kan inte fånga några pokemons!???!!


Ämnesstartare

image.jpegHej, det är så att jag precis var ute o leta efter pokemons. När jag var på det blåa stället där pokemonen var så kunde jag inte fånga den?? Alltså kameran öppnades inte eller något??? Har vart på 3 st pokestops och ändå kunde jag inte fånga någon?


   
Citera
b1son

hur har du kommit till lvl 2 om du inte fångat några poke mons :s


   
SvaraCitera

Nu spelar inte jag.. Men som jag har fattat det så hämtar en pokemonbollar på pokestops, inte fångar pokemon. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b1son:
hur har du kommit till lvl 2 om du inte fångat några poke mons :s

Jag vet faktiskt inte, dom kommer bara upp när jag letar efter pokestops 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Nu spelar inte jag.. Men som jag har fattat det så hämtar en pokemonbollar på pokestops, inte fångar pokemon. 

Vad jag vet så går man till pokestops och kastar någon boll på pokemons


   
SvaraCitera

sarab00:

Vad jag vet så går man till pokestops och kastar någon boll på pokemons

ahaa, idk anythinggggggg about thatttttttt


   
SvaraCitera
b1son

sarab00:

Vad jag vet så går man till pokestops och kastar någon boll på pokemons

du bara går omkring så dyker pokemons upp o då fångar du dom. man kan lägga lures vid pokestops för att locka dit pokemon men annars så hänger dom inte där mer än nån annanstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b1son:

du bara går omkring så dyker pokemons upp o då fångar du dom. man kan lägga lures vid pokestops för att locka dit pokemon men annars så hänger dom inte där mer än nån annanstans

Har faktiskt ingen aning om hur spelet funkar, har bara följt dom pokestops som finns på kartan men ändå inte kunnat fånga någon. 


   
SvaraCitera

sarab00:

Har faktiskt ingen aning om hur spelet funkar, har bara följt dom pokestops som finns på kartan men ändå inte kunnat fånga någon. 

ah asså pokemon finns överallt typ

du kan sitta hemma med appen igång o ba vänta tills de vibrerar när en pokemon e nära o så fångar du den 😀

fast det har laggat för mig idag o haft svårt att hitta pokemon sjlv 


   
SvaraCitera

jaa vet lösningen! sluta spela de! de finns ingen bättre lösning! 😉


   
SvaraCitera

har samma problem:(


   
SvaraCitera

Ni kanske kan googla det? Ni har ju uppenbarligen inte en aning om hur spelet fungerar. Min 6 åriga syrra fattar till och med...


   
SvaraCitera

På pokestops får man bollar och ägg. Man fångar inte pokémons där, de kan finnas var som helst på vägar. Det vibrerar när någon är nära och den kommer upp på skärmen. Då ska du klicka på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
jaa vet lösningen! sluta spela de! de finns ingen bättre lösning! 😉

Nä, man vill ju ha något roligt att göra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

izzabelle:
har samma problem:(

:((( 


   
SvaraCitera