Aviseringar
Rensa alla

Kan inte glömma henne


Ämnesstartare

Stekaren: du får nog sikta på att bli det. Tjejer gillar tuffa killar, alfahannar. Du är för mesig uppenbarligen men frukta inte... Du är u

ahahah jag är inte efter precis, är redan alfahanen 😉


   
SvaraCitera

Det du behöver göra är att lyssna på sorglig kärleksmusik i några timmar. Funkar för mig Skål


   
SvaraCitera

lordius:

ahahah jag är inte efter precis, är redan alfahanen 😉

Du är inte ens en gammahanne som grinar efter en sån här sak. Första steget är att erkänna sina brister. Men jag vet, man gör inte det i din ålder, man tror man är perfekt, jag vet det. Vore du alfahanne hade hon inte dumpat dig. Ska du ha hjälp eller inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Du är inte ens en gammahanne som grinar efter en sån här sak. Första steget är att erkänna sina brister. Men jag vet, man gör inte det i din ålder, man tror man är perfekt, jag vet det. Vore du alfahanne hade hon inte dumpat dig. Ska du ha hjälp eller inte?

Haha, du skriver så löjligt att det blir roligt, men jag får väl erkänna mina brister, teach me master!


   
SvaraCitera

lordius:

Haha, du skriver så löjligt att det blir roligt, men jag får väl erkänna mina brister, teach me master!

Bra! Då är den biten avklarad, nu ska du haffa tjejer alfavägen. Första frågan lyfter du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Bra! Då är den biten avklarad, nu ska du haffa tjejer alfavägen. Första frågan lyfter du?

lyfter? gymmar?


   
SvaraCitera

lordius:

lyfter? gymmar?

Jaa. Man säger lyfter men du kan säga gymma i fem år till, det är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det gör jag, bänkar 75 


   
SvaraCitera

FruLiten: Inte i denna delen av Småland, här är gråta, grina och ledsen olika saker. Typ gråta är när det rinner tårar ur ögonen, grina är när man blir tjurig och sur som en femåring och ledsen när man är nere deppig men behöver ej betyga gråta.

Småland är stort! Blink


   
SvaraCitera

S3ON:

Småland är stort! Blink

menade bara att det kan betyda olika beroende på vart man bor


   
SvaraCitera

FruLiten:

menade bara att det kan betyda olika beroende på vart man bor

Yes!


   
SvaraCitera