Aviseringar
Rensa alla

Kan inte hålla mig snart längre !


Ämnesstartare

Det är så att jag har varit väldigt attraherad av min kompis då och det fanns en dag på gympan då jag såg honom naken i duschen och jag kollade på hans penis då men han såg att jag kollade Men han har inte sagt någonting och jag kommer snart hoppa på honom och suga av honom Snälla hjälp mig någon.....


   
Citera
Ämnesstartare

Att hoppa på andra människor och utföra oralsex på dem emot deras vilja är ett brott, och om du gör det kan du dömas för våldtäkt eller sexuellt tvång. Jag tycker att du borde ta kontakt med en psykolog och hålla dig långt borta från din kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med Mediakatt extremt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa att prata med honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså Då menar jag inte det 'literally'' Och jag tror verkligen inte det går att snacak med honom han är verkligen Anti-gay av sig han har ingget emot bögar men han är en mans gris om man sgäer så


   
SvaraCitera

Äh, allt går att lösa =)

Försök prata han ^^
alt. så kommer väl han förr eller senare fråga dig varför du stirrar, så vad ska du säga då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vetejag jag kan ju inte precis säga att jag är bög då blir jag ju fanimej utstött av alla killar i skolan och Så är jag ju assyr så om det sprids hem skulle det inte gå bra för mig hemma...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske borde duscha med tjejerna i fortsättningen.


   
SvaraCitera

Att han inte sa någonting när du kollade kan också vara att han kände sig obekväm och inte vågade säga något, så du inte tror att han "lät dig" titta. Om du är ganska säker på att han är straight så får du antingen bara glömma det eller fråga honom vad han är. Och om du tittar på killarnas snoppar i omklädningsrummet och du blir upptäckt så får du helt enkelt ta smällen om det sprids..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I min erfarenhet var det heterona som kollade mest på andra killars kukar i duschrummen... Ett sätt att mäta konkurrensen kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till att börja med vill jag berätta att jag höll på att sätta kaffet i halsen. Att prova på att vara med en person av samma kön gör dig inte till homosexuell. Skulle du däremot märka under en längre period att du tänder mer på killar än på tjejer så har du anledning att tro att du är homosexuell. Berätta för honom vad du tycker och känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chilla lite [wink]


   
SvaraCitera

Det kommer fler snubbar, oroa dig inte. Du får nog vackert hålla dig till att smygtitta lite på honom i duschen och sen efteråt gå hem och runka.


   
SvaraCitera