Aviseringar
Rensa alla

Kan inte kissa! 🙁


Ämnesstartare

Jag har så ont i underlivet.
Jag har herpes viruset, fått det typ 2 ggr på 4 år.. trodde det va herpes först.. men hela underlivet är helt uppsvullet och rött, innanför blygläpparna vid "ingången" typ.. är det som pluppar, det svider nått sjukt å bränns å kliar , å har mängder med flytningar.. i början kunde jag bedöva med en salva så jag kunde kissa, nu kan jag inte ens beröra överhuvudtaget där nere utan att det bränner så jag måste skrika.. kan inte kissa eller nånting! Så ont har det aldrig gjort när jag haft herpes innan :S Fick ju självklart min mens igår också... helt åt helvete allt.

Jag ska ringa å prata med doktorn imorgon, tänkte bara höra ifall nån hade nån aning om vad det kan vara? eller om det är herpes allefall ? :S


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Threetwoone:

änkte bara höra ifall nån hade nån aning om vad det kan vara?

Symptom på HIV tyvärr, jag är ledsen gumman[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Symptom på HIV tyvärr, jag är ledsen gumman

seriöst? :O:O


   
SvaraCitera

Threetwoone:

seriöst? :O:O

Japp[n] Men jag tycker du ska kolla med läkaren först innan du oroar dig för mycket.


   
SvaraCitera

Soft!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i vad vi säger. Kolla det istället!


   
SvaraCitera

Aj vad jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Japp Men jag tycker du ska kolla med läkaren först innan du oroar dig för mycket.

Jag kan ju verkligen inte oroa mig mindre nu :S

Jademyr:

Skit i vad vi säger. Kolla det istället!

Jag är livrädd nu:S ja ska kolla:( ville bara höra ifall nån vart med om nått liknande :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Aj vad jobbigt

ja :'( är jätte kissenödig me 🙁 vågar inte dricka eller äta nu


   
SvaraCitera

Threetwoone:

seriöst? :O:O

Han driver med dig. [tired]


   
SvaraCitera

Threetwoone:

Jag kan ju verkligen inte oroa mig mindre nu :S

Googla lite på HIV. Har för mig att en neger sa det till mig, att det var vanligt i Afrika och han hade det och berätta om olika symptom han hade råkat utför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Googla lite på HIV. Har för mig att en neger sa det till mig, att det var vanligt i Afrika och han hade det och berätta om olika symptom han hade råkat utför.

Jag har googlat...


   
SvaraCitera

Threetwoone:

Jag har googlat...

Hittade du någon information?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Hittade du någon information?

Det ända som liknar mina symptom är ju herpesen, men det har aldrig varit såhär när jag haftr det förut.

HIV.. öh, inga symptom som ja hittade som stämde? :S

Jag har käkat antibiotika mot halsfluss ett tag nu.. men vet inte


   
SvaraCitera