Aviseringar
Rensa alla

Kan inte kissa! 🙁


Threetwoone:

Det ända som liknar mina symptom är ju herpesen, men det har aldrig varit såhär när jag haftr det förut.

HIV.. öh, inga symptom som ja hittade som stämde? :S

Jag har käkat antibiotika mot halsfluss ett tag nu.. men vet inte

Drev med dig bara. Har ingen. Käkar du p-piller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Drev med dig bara. Har ingen. Käkar du p-piller?

jag förstod att du drev om HIV .. men ja kollade ändå upp det för ja blev rädd.. 🙁

nej käkar inga p - piller


   
SvaraCitera

Threetwoone:

jag förstod att du drev om HIV .. men ja kollade ändå upp det för ja blev rädd.. 🙁

nej käkar inga p - piller

Åhh du har inte legat med någon neger?


   
SvaraCitera

Fyfaan, låter som ett riktigt jävla helvete 😮
Hoppas det blir bättre snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Åhh du har inte legat med någon neger?

Lät ju nästan som du höll på att bli lite seriös:P
Iofs ingen oseriös fråga, men nej jag har inte legat med någon neger.

Partycake:

Fyfaan, låter som ett riktigt jävla helvete 😮
Hoppas det blir bättre snart.

Det är det 🙁 Det jag syter mest för är att kanske få åka till doktorn å sära på benen när man har mens också å inte kan kissa eller nånting:S
Men tack =/


   
SvaraCitera

Ring en ungdomsmottagning.

De bryr sig inte att du har mens, de är vana.

Det kan vara en allergisk reaktion till tvättmedel likaså. Eller skavsår. Infektion. Kanske svamp. Eller herpes, men det hoppas jag inte för det kommer igen och igen. 🙁


   
SvaraCitera

Threetwoone:

Det jag syter mest för är att kanske få åka till doktorn å sära på benen när man har mens också å inte kan kissa eller nånting:S

Låter värt det när man läser..

Threetwoone:

nu kan jag inte ens beröra överhuvudtaget där nere utan att det bränner så jag måste skrika

[rolleyes] Han/hon har säkert sett värre.
Tycker du ska ta och ringa farbror doktor imorgon så du blir av med helvetet så fort som möjligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Det kan vara en allergisk reaktion till tvättmedel likaså. Eller skavsår. Infektion. Kanske svamp. Eller herpes, men det hoppas jag inte för det kommer igen och igen. 🙁

jag har ju herpes , det viruset finns ju kvar i kroppen, har haft det två gånger tidigare, mamma trodde det va herpes efter som jag nyligen vart sjuk å blivit nedsatt så det ploppade fram då..

Men jag har aldrig haft sånna här besvär innan, aldrig såhär ont 🙁 har fått smörja med bedövningssalva tidigare för att kunna kissa, men nu kan jag inte ens beröra överhuvudtaget :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Partycake:

Han/hon har säkert sett värre.
Tycker du ska ta och ringa farbror doktor imorgon så du blir av med helvetet så fort som möjligt 🙂

Jo man får ju tänka så, dom har säkerligen sett det värsta, men det är ändå sjukt obehagligt å pinsamt 🙁

Ja, imorgon ska ja ringa.. usch måste ju kunna gå på toa :S


   
SvaraCitera

Threetwoone:

jag har ju herpes ,

jaha, trodde du va osäker.

Threetwoone:

har fått smörja med bedövningssalva tidigare för att kunna kissa, men nu kan jag inte ens beröra överhuvudtaget :S

låter ont ;/ tills du får läkartid, se till att lufta så mycket som möjligt.. ;/


   
SvaraCitera

Threetwoone:

Ja, imorgon ska ja ringa

Ja gör det 🙂 Lycka till! :d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

låter ont ;/ tills du får läkartid, se till att lufta så mycket som möjligt.. ;/

Det är svårt att lufta när jag måste ha binda för att jag omöjligt kan använda tamponger nu :S Ännu mer pinsamt att visa sig för doktorn.


   
SvaraCitera

Threetwoone:

Det är svårt att lufta när jag måste ha binda för att jag omöjligt kan använda tamponger nu :S Ännu mer pinsamt att visa sig för doktorn.

Kom på det när jag skickat inlägget. :/ Hoppas du får tag på en läkare snart då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Kom på det när jag skickat inlägget. :/ Hoppas du får tag på en läkare snart då!

Okej =/ Aaa 🙂


   
SvaraCitera
Tuvan

Hur kan du ha fått det mellan benen flera ggr? Oskyddat?


   
SvaraCitera