Aviseringar
Rensa alla

Kan inte komma när jag har sex


Ämnesstartare

Tjena tjena, är en kille på femton år som förlorade oskulden för typ en vecka sen. Vi höll på i typ en halvtimma men jag fick aldrig komma, är det normalt eller? brukar ju alltid komma när jag runkar liksom. Tacksam för svar 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

det kan bero på flera saker. antingen får du inte tillräckligt med stimulans, eller så runkar du för mycket eller något... testa vilken ställning du tycker är skön. oftast är det en viss ställning som ger mer än andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte runkat på en vecka vilket är ganska onormalt för mig, och vi gjorde tre ställningar.

Kändes knappt nå när vi knullade, ibland funderade jag faktiskt på om den var inne.


   
SvaraCitera

Nervositet kanske.


   
SvaraCitera

Du kan ha blivit s.k. Skinneri-skadad, chans1 finns! 


   
SvaraCitera

Då har du ju oskulden kvar.. eller?? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

kom din sexpartner? 


   
SvaraCitera

Prova en tunnare kondom?


   
SvaraCitera
reben

kan ju va 1 idé att testa mer än 1 gång. vet många som int ekommit första ggn :S


   
SvaraCitera

tror det inte är helt ovanligt för oskulder, det krävs lite träning innan man faktiskt kommer på "hur man gör" osv. det är ju ganska stor skillnad på att vara själv hemma med sin välbekanta tillfredsställarhand och att vara två stycken i samma rum som ska dela något så pass intimt. Det är så mycket nytt, dessutom kan man känna psykisk press osv. Fortsätt försöka, prova runt lite olika ställningar, hastighet, osv. Ingen är sexproffs från början, men alla kan träna för att bli så småningom 🙂 Förr eller senare borde det gå, men känns det som att det "aldrig" kommer funka, gå till ungdomsmottagningen och prata med dem lite. De kan nog hjälpa dig.


   
SvaraCitera