Aviseringar
Rensa alla

Kan inte lägga in videoklipp på youtube


Ämnesstartare

Hjälp! Jag kan inte lägga in youtube-klipp på youtube. Jag gör dom i Movie-maker, men det går inte att ladda in! Är det fel format eller? HJÄLP! Försökte googla men hittade ingen vettig tråd. Gaah!


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Åtta

Du måste exportera från movie maker. Annars försöker du ladda upp en projektfil, vilket givetvis inte fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du måste exportera från movie maker.

exportera till..? öhh jag känner mig väldigt teknisk


   
SvaraCitera
Åtta

dedde:

exportera till..?

Jag har inte tillgång till Windows Movie Maker, men jag skulle gissa på att du exporterar till wmv eller nåt.


   
SvaraCitera

dedde:

exportera till..? öhh jag känner mig väldigt teknisk

det finns någon knapp det står typ "publicera" på, gör det och prova sen ladda upp den filen du fått efter att du tryckt på knappen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det finns någon knapp det står typ "publicera" på, gör det och prova sen ladda upp den filen du fått efter att du tryckt på knappen

ja men det går inte. jag har försökt men det står att jag använder fel filformat. movie-maker använder sig av: mswmm-filer och de acc. inte. jag fattade ingenting av youtubes "hjälp". dom skrev så här:
Om du använder Windows Movie Maker kanske du försöker ladda upp din .mswmm-fil. Det är inte ett riktigt videoklipp. En .mswmm-fil är en Windows Movie Maker-projektfil. Om du är nöjd med ditt videoklipp väljer du alternativet "Publicera videoklipp" eller "Spara videofil" (beroende på vilken version du har) på "Arkiv"-menyn och skapar en videofil som exempelvis .avi eller .wmv.


   
SvaraCitera

dedde:

movie-maker använder sig av: mswmm-filer och de acc. inte.

har du verkligen tryckt på "publicera" i movie maker? jag har iaf laddat upp massa filmer jag klippt i movie maker och har aldrig haft problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när du är klar med din film så trycker du "publicera" sedan tar du publicera på denhär datorn, sen fattar du nog sjlv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

William94:

när du är klar med din film så trycker du "publicera" sedan tar du publicera på denhär datorn, sen fattar du nog sjlv

hahaha, jag får väl testa. men jag kommer nog inte fatta. hah, ;p


   
SvaraCitera