Aviseringar
Rensa alla

Kan inte logga in lokalt i min dator, hjälp !


Ämnesstartare

Har helt plötsligt fått ett problem med min laptop (Vista).
Skulle starta den imorse och när jag ska logga in kommer det upp ett meddelande: "Tjänsten User Profile Service misslyckades med inloggningen. Det går inte att läsa in användarprofilen" finns inget annat att göra än att trycka OK och då kommer man tillbaka till inloggningen.
Har hört man måste ta sig in i felsäkert läge och ändra något i registret, har inte testat det än.
Är det enda lösningen ?? eller finns det nått annat man kan göra ?


   
Citera
Ämnesstartare

fick det problemet jag med härromdagen, startade bara om laptopen så var allt som vanligt igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

fick det problemet jag med härromdagen, startade bara om laptopen så va­­r allt som vanligt igen.

Har försökt starta om den men funkade inte för mig.­
Jag fick det ­att funka en stund när jag gick in i felsäkert läge och gjorde en syst­emåterställning­.
Men imorse när jag skulle starta datorn igen så fick jag samma prob­lem [sad] Ska v­äll ta i ringa Microsoft imorrn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömt bort lösenordet? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viggelie:

Glömt bort lösenordet?

Ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aja funkar nu


   
SvaraCitera

Cepan91:

aja funkar nu

Vad var det för fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Datapata:

Vad var det för fel?

Vad felet var står i första inlägget, men det var bara o ta sig in i felsäkert läge och göra en systemåterställning ^^ inte svårare än så


   
SvaraCitera

va de jag sa [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Cepan91:

Vad felet var står i första inlägget, men det var bara o ta sig in i felsäkert läge och göra en systemåterställning ^^ inte svårare än så

Men vad berodde felet på då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men vad berodde felet på då?

Har ingen aning, har hört talas om nått virus som sprider sig just nu :/ tydligen så blockerar det Windows uppdateringar så det blev nått fel med den där inloggnings tjänsten. fast vet inte säkert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera