Aviseringar
Rensa alla

Kan inte sluta tänka på det.


Ämnesstartare

Fredag. Förfest. Fest. Efterfest. Vi var inte så många, men vi hade kul ändå. Satt och pratade och drack till säkert 5 innan vi bestämde oss för att sova. Killen som bodde där gick jag någon slags närkontakt med, och det fortsatte under kvällens gång. När vi väl skulle sova (vi sov kvar där) så kröp jag ner bredvid honom. Vi låg tätt intill varandra hela natten. Vi låg sked. Det låter så konstigt, men det var så jävla underbart... har nog aldrig i hela mitt liv känt mig så trygg. bara att höra hans andetag gjorde mig så svag. När jag inte kunna sova längre vände jag mig om och bara stirrade på honom. Kände mig helt in love, även fast jag inte känner honom. Dagen därpå stannade jag kvar lite längre, medan alla andra åkte hem. Vi låg kvar i sängen i säkert tre timmar, och då var vi ju nyktra. Detta hände i fredags/lördags förmiddag och jag kan inte sluta tänka på det.

Jag känner som sagt inte killen sedan innan, har aldrig träffat honom förut. Det är en bekant till en kompis, hon känner honom inte så bra. Har han ej på fb eller dylikt. Jag vill ju lära känna honom. Borde jag lägga till honom på fb? Borde jag isåfall vänta några dagar? Vill inte verka för desperat. Även om det inte hände något speciellt så kan jag bara inte sluta tänka på stunden vi hade tillsammans. Han var så snäll, mysig och omtänksam.

Men ändå.. kändes som att min kompis inte riktigt gillade det som hände, även om hon sa att jag fick stanna kvar när dom andra skulle gå. Min kompis känner jag inte heller så bra, så vad tycker ni, om jag nu ska börja träffa honom.. borde jag prata med henne innan? Tänk om hon gillar honom?


   
Citera

Mitt råd... Hör med din kompis först.. se att hon inte har några känslor eller vet nått om han som gör att han inte är lämplig.. när det är avklarat.. lägg till han på fb.. var lite offensiv.. tror ni har början på nått bra


   
SvaraCitera

headswithroll:

Borde jag lägga till honom på fb?

Visst.

headswithroll:

Borde jag isåfall vänta några dagar?

Näh, det är nog lugnt. Bara fb liksom.

headswithroll:

borde jag prata med henne innan? Tänk om hon gillar honom?

Om du bryr dig om henne kan det vara schysst att fråga henne.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Borde jag lägga till honom på fb?

Visst.

headswithroll:

Borde jag isåfall vänta några dagar? Vill inte verka för desperat.

Äsch, tänk inte på "spel" och "regler". Gör det som känns normalt för dig bara.

headswithroll:

Även om det inte hände något speciellt så kan jag bara inte sluta tänka på stunden vi hade tillsammans. Han var så snäll, mysig och omtänksam.

Fast du verkar i och för sig ha fått världens crush på denna killen. Om han inte känner likadant så kan ju det driva iväg honom. Ta det lugnt och checka läget bara.

headswithroll:

borde jag prata med henne innan? Tänk om hon gillar honom?

Du kan ju nämna det lite subtilt och se hur hon reagerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_MrBig_:

Hör med din kompis först.. se att hon inte har några känslor eller vet nått om han som gör att han inte är lämplig

Grejen är den att vi är typ klasskompisar, har aldrig direkt pratat om killar. Så... men jag bör väl göra det kanske.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

xsaosinx:

Äsch, tänk inte på "spel" och "regler". Gör det som känns normalt för dig bara.

Jag tänker mera att; tänk om han addar mig? Eller väntar på att jag ska adda honom. Men jag vill inte göra de typ så de känns som att jag är desperat. Vill vara lite cool med det...


   
SvaraCitera

i krig och kärlek gäller inga regler.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Vill vara lite cool med det...

Alright. Vänta med det ett tag och lägg in ett casual, "Tja, vad händer?" när du får tillfälle att prata med honom då.


   
SvaraCitera