Aviseringar
Rensa alla

Kan inte sluta tänka på det. (Uppföljare)


Ämnesstartare

Detta är en uppföljare till följande tråd, som jag gjorde för ca 2 veckor sedan; http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=298400

Hursom...den där killen addade mig redan samma dag. Vi började snacka och snackade ungefär varannan dag under hela den veckan. I slutet av den veckan frågade han efter mitt nummer, kändes lite smidigare så då alla borde veta hur facebookchatten är . Sen var det något med min mobil som gjorde att mina sms inte kom fram till honom, bara vissa.. enligt honom. De gånger vi har snackat har det varit bra stämning osv, men den här veckan har jag skrivit kanske 2, 3 gånger, men han har inte svarat.

Jag vill verkligen ligga lågt. Sitter och väntar hela tiden på att han ska skriva. Är jag för ivrig? Jag har aldrig varit på G med någon kille, inte mer än såhär,så jag vet inte hur "off" man brukar vara i början, har en förmåga att bli för mycket.

Grejen är den att jag vill träffa honom igen inom en snar framtid. Det var iofs bara 2 veckor sedan den där händelsen, men ändå. Borde jag sluta tänka på det, och bara vänta tills han skriver? Eller ska jag vara jobbig en gång för mycket och skriva? Tänker ständigt på det här och vill bara träffa honom igen. Vad borde jag göra????


   
Citera

Ta initiativ själv så märker han att du är intresserad, vilket du ju är. Om han inte är intresserad, märker du det i hur mycket han skriver/vad han nu gör tillbaks.

Han kanske tänker precis som du gör?


   
SvaraCitera

aksustik:

Ta initiativ själv så märker han att du är intresserad, vilket du ju är. Om han inte är intresserad, märker du det i hur mycket han skriver/vad han nu gör tillbaks.

hon har ju skrivit flera ggr när han inte svarat..?


   
SvaraCitera

Han har ju som sagt berättar för dig att vissa av dina sms inte når fram? Du borde ha "Leveransrapport" på din telefon så ser du om smsen når fram eller inte, jag har det. Nu vet du dessutom om han ljuger eller inte, du ser ju själv om smsen nått från eller inte beroende på vilket leveransrapport du får.

Men ja, jag tycker du ska försöka få kontakt med honom en gång till! Testa på facebook nu kanske? Sms verkar ju inte vara så effektivt i ditt fall. Men ja, testa en gång till!


   
SvaraCitera

kan du inte fråga hans mamma om hon tror att han gillar tjejer som dig?


   
SvaraCitera

Försök få reda på varför han inte svara på sms. Antingen är han ointresserad eller så har han inte fått smsen som han säger. Fast det tycker jag låter lite konstigt, har inte hört talas om att sms kan försvinna bara sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hon har ju skrivit flera ggr när han inte svarat..?

Eller... egentligen har han inte helt skitit i det jag skrivit. om jag har skrivit så kanske han skriver efter ett tag "jag var inte här blabla..". eller så har han svarat på mitt "tja" och sen gått iväg och sen inte svarat.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Eller... egentligen har han inte helt skitit i det jag skrivit. om jag har skrivit så kanske han skriver efter ett tag "jag var inte här blabla..". eller så har han svarat på mitt "tja" och sen gått iväg och sen inte svarat.

Okej, han verkar inte jätteintresserad iaf


   
SvaraCitera

Vill du bara träffa honom för att knulla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Vill du bara träffa honom för att knulla?

Nej. jag vill lära känna honom.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Jag vill verkligen ligga lågt.

Hehehe trodde det stod "Jag vill verkligen ligga". [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Okej, han verkar inte jätteintresserad iaf

Han visade verkligen intresse i början eftersom att han tog intiativ till att både lägga till mig, fråga efter mitt nummer och skriva på sms. men nu har det bara runnit ur... vill inte vara den som skriver hela tiden heller. nu har jag skrivit 2 ggr på fb, den här veckan. men han har inte svarat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Hehehe trodde det stod "Jag vill verkligen ligga".

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Försök få reda på varför han inte svara på sms. Antingen är han ointresserad eller så har han inte fått smsen som han säger. Fast det tycker jag låter lite konstigt, har inte hört talas om att sms kan försvinna bara sådär.

Hur?


   
SvaraCitera

Han har nog tappat intresset.


   
SvaraCitera