Aviseringar
Rensa alla

Kan inte sluta tänka på mat


cannabis:

Och du är inte tjock? yeah right. ..

du borde hålla föredrag för tjejer med ätstörningar du [wink]


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

cannabis:

Och du är inte tjock? yeah right. ..

joo jag bara skämtade, jag är asfet.[y]


   
SvaraCitera

isola:

du borde hålla föredrag för tjejer med ätstörningar du [wink]

Tjejer som dricker light brukar vara tjocka [wink]


   
SvaraCitera

B3ll4:

tips?

s
u
i
c
i
d
e


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

cannabis:

Tjejer som dricker light brukar vara tjocka [wink]

Asså seriöst, jag är inte så tjock ändå. Jag har xs-s i kläder och inte massa fett överallt (förutom kinderna) . ingen brukar säga till mig att jag är tjock [shake]


   
SvaraCitera

B3ll4:

Asså seriöst, jag är inte så tjock ändå. Jag har xs-s i kläder och inte massa fett överallt (förutom kinderna) . ingen brukar säga till mig att jag är tjock [shake]

Källa på de [no-no]


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

cannabis:

Källa på de [no-no]

Asså jag kanske inte är nåt benrangel eller så, men liksom fet är jag inte. Visst, det skadar inte om jag går ner några kg kanske, men jag vet att jag inte är fet.

lägger in en mobilbild, för jag orkar inte höra om hur överviktig jag är. för jag vet att jag inte är överviktig. jag kanske inte är så smal men inte så tjock heller [shake][no-no]

Image


   
SvaraCitera

Låter som rätt typiskt beteende för folk som medvetet äter för lite.


   
SvaraCitera

du äter för lite , då tänker man på mat hella tiden.
jag har samma problem. jag äter ofta men lite.


   
SvaraCitera

äsbarn.


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

mediakatt:

Låter som rätt typiskt beteende för folk som medvetet äter för lite.

Egentligen tänkte jag bara börja på en ny diet, för har läst mycket om typ Paris Hilton dieten som en bloggare tipsade om. men nu istället börjar man tänka as mkt på kalorier, förut visste jag ingetting om kalorier och kunde äta vad som helst [tard]


   
SvaraCitera

B3ll4:

Egentligen tänkte jag bara börja på en ny diet, för har läst mycket om typ Paris Hilton dieten som en bloggare tipsade om. men nu istället börjar man tänka as mkt på kalorier, förut visste jag ingetting om kalorier och kunde äta vad som helst

Minns jag helt fel om att jag har för mig att den går ut på att inte äta något på flera dagar för att sedan äta mängder? I så fall tror jag att du borde läsa vettigare bloggar, faktiskt.


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

mediakatt:

Minns jag helt fel om att jag har för mig att den går ut på att inte äta något på flera dagar för att sedan äta mängder? I så fall tror jag att du borde läsa vettigare bloggar, faktiskt.

ja, men om man vill får man äta en liten lunch. [y]


   
SvaraCitera

B3ll4:

Asså jag kanske inte är nåt benrangel eller så, men liksom fet är jag inte

Okej jag erkänner du är väl inte jätte tjock men svårt att veta ändå i de kläderna ändå. Hur som helst du säger att du inte tänker på mat osv i coca light tråden. Men de har säkert med att du dricker light cola och äter fel kost äter du rätt så slutar du bry dig om överskotts mat.
Och din tråd om wienerbröd är ganska fel man förstör kroppen om man bara äter 2 st om dagen.


   
SvaraCitera

Men bli kock då


   
SvaraCitera