Aviseringar
Rensa alla

kan inte sova


Ämnesstartare

kan inte sova.... någon som har nått försag hur man kan somna på snabbaste sättet?


   
Citera

ja, jag har några jättebra som alltid fungerar.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Hade ej suttit här då.


   
SvaraCitera

Little J:

kan inte sova.... någon som har nått försag hur man kan somna på snabbaste sättet?

inte jag heller:-( fast vill inte sova iaf:-P väntar på att en kompis ska logga in på facebook^^ men ändå 🙁

du kan ju alltid gå ut och springa en stund, sen är du garanterat tröttXD eller räkna får funkar ju alltid 😉

äta gröt gör att man blir trött med enligt dr oz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ja, jag har några jättebra som alltid fungerar.

vad då? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hade ej suttit här då.

true that... brukar det vara så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

inte jag heller:-( fast vill inte sova iaf:-P väntar på att en kompis ska logga in på facebook^^ men ändå 🙁 du kan ju alltid gå ut och springa en stund, sen är du garanterat tröttXD eller räkna får funkar ju alltid 😉 äta gröt gör att man blir trött med enligt dr oz

oh, tack för tipsen. 😀


   
SvaraCitera

Little J:

true that... brukar det vara så?

Ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ibland

usch... tur att jag inte är ensam då... 🙁


   
SvaraCitera

Little J:

usch... tur att jag inte är ensam då... 🙁

Det hör nog ihop med saker så som för mycket datorer, iphones osv, hjärnan går på femmans växel hela tiden, tror det är jävligt vanligt för framför allt unga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det hör nog ihop med saker så som för mycket datorer, iphones osv, hjärnan går på femmans växel hela tiden, tror det är jävligt vanligt för framför allt unga.

kan stämma. 🙂


   
SvaraCitera

Little J:

kan stämma. 🙂

Medicinen? - mer dator! Man borde fan slänga ut skrället och tända eld på datorjäveln Ulf Lundellstyle, om man hade lite karaktär osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Medicinen? - mer dator! Man borde fan slänga ut skrället och tända eld på datorjäveln Ulf Lundellstyle, om man hade lite karaktär osv.

hehe 🙂


   
SvaraCitera

skulle ej rekommendera dazed's tips. aktivitet aktiverar kroppen samt sinne och försvårar därmed att sätta den i vila.


   
SvaraCitera