Aviseringar
Rensa alla

Kan inte sova


Ämnesstartare

Seriöst, jag kan inte sova någon natt typ. Så fort jag lägger mig i sängen så får jag panik och börjar gråta och allt sånt skit. Ännu svårare är det att gå upp på morgonen. Någon som känner igen sig? Vad ska man göra för att kunna somna? Detta funkar ju inte -.- [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

sitt uppe tills du är jättetrött, varför gråter du och har dig över morgondagen? jag brukar tänka att jag är 21 år och överlevt alla dagar hittils


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet du vad det beror på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sitt uppe tills du är jättetrött

Men jag ska ju upp kl 7. Kan sitta uppe till 7 lätt. Vill inte somna för då kommer en ny dag men när man väl sover så vill jag sova föralltid inte stiga upp. Nått sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Vet du vad det beror på?

Nej vet inte riktigt, visst har mina aningar. Mår ju inte precis bra psykiskt så min sömn störs väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard] har du någon aning om vad du får panik över?


   
SvaraCitera

helt seriöst drick alkohol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du någon aning om vad du får panik över?

Men när jag lägger mig så bara maler mina tankar som jag vet inte vad, alla problem/motgångar/saker som kommer eller saker som hänt bara upprepas i mitt huvud så slutar med att jag får panik och börjar böla och typ håller för huvudet eller något. Imorgon är det skola, hatar skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reeplay:

helt seriöst drick alkohol

Jo jag vill det. Men vill helst inte få ett missbruk så, tack för ditt tips men tänk om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

r

aha låter jobbigt [sad] har du testat sömntabletter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[tard] har du någon aning om vad du får panik över?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gråt dig till sömns då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du testat sömntabletter?

Nä har jag inte. Och det hjälper ju inte nu iaf :/ Har ju inga. Och vid denna tiden börjar jag spänna mig sjukt mkt och har mkt ångest så varje kväll från 00,00 och minst 12 timmar framåt så bränner det i hela magen. =( Typ magkatarr eller något, tror mamma iaf. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Men jag ska ju upp kl 7. Kan sitta uppe till 7 lätt. Vill inte somna för då kommer en ny dag men när man väl sover så vill jag sova föralltid inte stiga upp. Nått sånt

kommer en ny dag hur du än gör. sitt uppe om du känner för det, gör inte så mycket att vända lite på dygnen här i livet.


   
SvaraCitera

szara:

Jo jag vill det. Men vill helst inte få ett missbruk så, tack för ditt tips men tänk om

Tablett missbruk eller alkoholmissbruk, det kvittar ...dvs om du har lika problem som mig. Annars ska du väl i grundenn börja med the basics: stänga av tv, dator, musik minst en timme innan du ska sova, förbereda dig för sömn med t ec en bok. och sen slappna av och försöka sova i ett kallt rum.

Ammars försöka med något naturläkemedel + samma process

Alt 3 ut och gå eller spring innan läggdags


   
SvaraCitera