Aviseringar
Rensa alla

Kan inte sova


Ämnesstartare

Har plötsligt börjat få svårt att sova och det beror på att jag tänker för mycket, kan inte slappna av och det börjar bli jobbigt nu. 

Hur slutar man tänka? Det är svårt eftersom det är jobbiga tankar. 


   
Citera
Ämnesstartare

Sann skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar försöka tänka på saker som är fullkomligt meningslösa och inte ger någon känslomässig reaktion alls, fylla ut tankarna med dravel tills man tröttnar och somnar alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez: Jag brukar försöka tänka på saker som är fullkomligt meningslösa och inte ger någon känslomässig reaktion alls, fylla ut tankarna med dravel tills man tröttnar och somnar alltså

Mm precis, det jag med försökt men går verkligen inte pga. jobbiga tankarna. De är för starka, vet dock inte hur jag ska få ut mig dem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk inte på någonting alls. Tänk "svart". Koncentrera dig alltså på att inte tänka alls, då blir man trött och somnar tillslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Tänk inte på någonting alls. Tänk "svart". Koncentrera dig alltså på att inte tänka alls, då blir man trött och somnar tillslut.

Önskar jag kunde men vill sig inte. Har så mycket i mig som måste ut för det gör mig orolig, tar typ över mig och har svårt att släppa det. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Önskar jag kunde men vill sig inte. Har så mycket i mig som måste ut för det gör mig orolig, tar typ över mig och har svårt att släppa det. 🙁

Prata med någon? Låter jobbigt. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Prata med någon? Låter jobbigt. :/

Det är lite jobbigt faktiskt. Enda personen jag vill prata med vill typ inte så jag sitter i skiten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Det är lite jobbigt faktiskt. Enda personen jag vill prata med vill typ inte så jag sitter i skiten

Låter kul. Eller inte. 
Aja, vi får hoppas att allt löser sig! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej jag också!
varit vaken i fyra dygn nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Låter kul. Eller inte. 
Aja, vi får hoppas att allt löser sig! 🙂

Haha inte så kul faktiskt. Tack 🙂 får la hoppas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: hej jag också!
varit vaken i fyra dygn nu.

Vad beror detta på? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vad beror detta på? 🙁

jag har ingen aning.
lite jobbigt men vafan, lär ju somna/dö någon gång i alla fall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: jag har ingen aning.
lite jobbigt men vafan, lär ju somna/dö någon gång i alla fall.

Knepigt. Jo det är klart men lite jbbigt att inte kunna sova. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker en borde kunna få akut-sömnmedicin på vårdcentralen eller ungdomsmottagningen. typ som dagen-efter-piller. 
det hade varit nice.


   
SvaraCitera