Aviseringar
Rensa alla

Kan inte sova...........


penja
Ämnesstartare

Vad har ni för er? Jag ligger still i en säng.. Kryper i mig. Kan inte sova. Kan inte gå upp. Åhhh..


   
Citera
Ämnesetiketter
penja
Ämnesstartare

hallå hörrni! Jag vet att ni är några (typ 3...) som är vakna 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

fan ni minskar..

F


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

I antal 

I


   
SvaraCitera

Hej. Är vaken.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Ganon:
Hej. Är vaken.

Hej! Varför är du vaken? Vad gör du? Får du också dåligt samvete av att ha en dygnsrytm som strider mot vad som egentligen är accepterat? 


   
SvaraCitera

penja:

Hej! Varför är du vaken? Vad gör du? Får du också dåligt samvete av att ha en dygnsrytm som strider mot vad som egentligen är accepterat? 

Jag gick upp redan 08.10 imorse pga skulle åka till veterinären med katt. Var klar runt 12.20 och kom hem strax innan 13 och la mig direkt och sov till 15.45. Jag gör inte så mycket. Lyssnar på musik och läser om helikopterolyckor. Nä, har inte speciellt dåligt samvete. Har ju varken jobb eller skola att ta hänsyn till så därför kan jag ha en fucked up dygnsrytm.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Ganon:

Jag gick upp redan 08.10 imorse pga skulle åka till veterinären med katt. Var klar runt 12.20 och kom hem strax innan 13 och la mig direkt och sov till 15.45. Jag gör inte så mycket. Lyssnar på musik och läser om helikopterolyckor. Nä, har inte speciellt dåligt samvete. Har ju varken jobb eller skola att ta hänsyn till så därför kan jag ha en fucked up dygnsrytm.

Vad är det för fel på katten? Ok, gick också upp sådär tidigt. Tevepro skulle vakna då så passade på att gå upp och äts frukost med honom. Fast sen, råkade jag såklart somna om och vakna senare. får jättelätt dåligt samvete om jag har dålig dygnsrytm.. Det är så svårt att lyckas hålla en vettig, pga brukar gilla att vara vaken sent. Fast inte idag. Ligger still i en säng i ett mörkt rum..  


   
SvaraCitera

hej 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

FNÖ:
hej 

Hej på dig. Fast ska prova sova lite. Känns som jag stör sovande partner med lysande mobil 


   
SvaraCitera

penja:

Hej på dig. Fast ska prova sova lite. Känns som jag stör sovande partner med lysande mobil 

jag stör väl mina marsvin med knappande på datorn lilla marvin blir nervös men han är en viking så han kan


   
SvaraCitera

penja: Vad är det för fel på katten? Ok, gick också upp sådär tidigt. Tevepro skulle vakna då så passade på att gå upp och äts frukost med honom. Fast sen, råkade jag såklart somna om och vakna senare. får jättelätt dåligt samvete om jag har dålig dygnsrytm.. Det är så svårt att lyckas hålla en vettig, pga brukar gilla att vara vaken sent. Fast inte idag. Ligger still i en säng i ett mörkt rum..

Vi trodde att hon var dräktig pga hon har varit tjock sen i höstas men iom att hon aldrig födde några ungar så ville vi kolla upp det genom att låta henne genomgå ultraljud, men hon hade inga ungar utan viktuppgången har troligen kommit pga att hon fick för mycket mat under kort tid pga hon var nästan helt utmärglad när hon kom till oss. Däremot hade hon blivit skjuten så hon hade hagel i vänstra sidan av magen. Det satt dock inte nära några vitala organ så en operation var inte nödvändig då hon leker, äter, dricker och är pigg i övrigt. Hon ska in igen imorgon (idag) för att bli kastrerad. Föredrar också att vara vaken på natten. Förr gick jag alltid och la mig runt den här tiden och gick upp tidigast 13.30 om jag inte skulle iväg någonstans, men nu på senare tid har jag sovit allt sämre. Har kunnat lägga mig runt 8 och sen vaknat runt 11-12 utan att kunna somna om. Skitstörigt. Nu börjar det vända på sig igen dock och jag sover oftast 7-8 timmar per gång, men går fortfarande upp runt en timme tidigare än vad jag brukade göra förut, vilket visserligen kan vara bra när jag ska återuppta mitt övningskörande senare i vår.


   
SvaraCitera

asmr, penja, asmr!


   
SvaraCitera

Nietz:
asmr, penja, asmr!

MARSVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

FNÖ:

MARSVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nä dra på trissor, tvi!!


   
SvaraCitera