Aviseringar
Rensa alla

kan inte sova!!


Ämnesstartare

kan inte sova! andra kvällen i rad som jag inte kunnat sova en enda sekund på! kommer snart bli helt galen! någon som vet vad man kan göra???


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vaken ff?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va ee sova för nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

forfun:

vaken ff?

ja jo jag har inte sovit någonting ikväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina tips är att inte använda dator eller mobil några timmar innan du ska sova, läsa en bok, lyssna på lugn musik, dricka te, mysa med ett djur om det finns tillgängligt. 


   
SvaraCitera

Zerafina:
Mina tips är att inte använda dator eller mobil några timmar innan du ska sova, läsa en bok, lyssna på lugn musik, dricka te, mysa med ett djur om det finns tillgängligt. 

det han sa är bra sätt, men i värsta fall kan man inte sova för man inte har gjort av med tillräkligt med energi under morgon daggen, så ett tips är att försök tränna pch använd din energi så att du sedan under natten kan sova som en sten. 🙂


   
SvaraCitera

NicoleF: någon som vet vad man kan göra???

Dricker du mkt kaffe/energidryck eller äter koffeintabletter så bör du lägga ner för det kickar oftast in rätt sent och blir en ond cirkel där du sover dåligt för du dricker energidryck och dricker energidryck för du sover dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbansökande95:

det han sa är bra sätt, men i värsta fall kan man inte sova för man inte har gjort av med tillräkligt med energi under morgon daggen, så ett tips är att försök tränna pch använd din energi så att du sedan under natten kan sova som en sten. 🙂

jag tränar typ 2-3 timmar om dagen så det kan det inte va

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Dricker du mkt kaffe/energidryck eller äter koffeintabletter så bör du lägga ner för det kickar oftast in rätt sent och blir en ond cirkel där du sover dåligt för du dricker energidryck och dricker energidryck för du sover dåligt

nope jag dricker bara kaffe till frukost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
Mina tips är att inte använda dator eller mobil några timmar innan du ska sova, läsa en bok, lyssna på lugn musik, dricka te, mysa med ett djur om det finns tillgängligt. 

jag gör ju det, jag får eg inte använda dator, mobil eller tv efter kl 10, men ja jag får testa!


   
SvaraCitera
Draug

hemskt att inte kunna sova, sömnen är en av få befrielser vi har från det här bedrövliga livet, om man inte hemsöks av mardrömmar varje natt vill säga, det kan få den starkaste att ge vika. Försök att bränna så mycket energi du bara kan och gör kroppen trött under dagen, det brukar ge resultat i viss mån.


   
SvaraCitera

fersök att hålla dig vaken hela dan till på natten och sen sov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:

jag gör ju det, jag får eg inte använda dator, mobil eller tv efter kl 10, men ja jag får testa!

Lycka till med att somna ikväll då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte heller sova... Ska vi ligga vakna tillsammans? 

 


   
SvaraCitera

Runka är den bästa kuren mot sömn problem.


   
SvaraCitera