Aviseringar
Rensa alla

kan inte sova skräckfilm


Ämnesstartare

För ungefär ett halvår sedan kollade jag på the conjuring och annabelle när jag ska sova så känns det alltid som att hon ska stå utanför min dör typ


   
Citera
Ämnesetiketter

oj vad tråkigt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har någon nåt tios på hur jag ska gör för att bli av med det?


   
SvaraCitera

Se på båda filmerna 5 gånger tills det inte blir läskigt.


   
SvaraCitera

Sov med ett hagelgevär.


   
SvaraCitera

Se hur dem skapade det. Nån dokumentär eller gör något som är en positivare effekt av de. En glad version. Jag kunde inte sova efter Jean Reno det Blå men såg något annat som liknande det. Sen lyssnade jag bara på musiken och då försvann bilderna.


   
SvaraCitera

Lel har levt med sånt hela mitt (korta) liv. Dock tittar jag inte på skräckfilmer, bara vissa karaktärer eller varelser som skrämmer mig och sen känns det som att dom är där i mörkret liksom. Enda lösningen jag har är att ligga o stirra tills man somnar - inte den bästa taktiken men enda jag har. 


   
SvaraCitera
Listus

SkeletonGirl:
Se hur dem skapade det. Nån dokumentär eller gör något som är en positivare effekt av de. En glad version. Jag kunde inte sova efter Jean Reno det Blå men såg något annat som liknande det. Sen lyssnade jag bara på musiken och då försvann bilderna.

Inte denna gång, baserad på verkliga händelser så detta år mörka grejer. 

Detta är bland det bästa skräckfilmer jag vet pga det och att dem är välgjorda till skillnad från vanliga skräckisar.


   
SvaraCitera