Aviseringar
Rensa alla

kan inte stöna


Ämnesstartare

detta låter säkert jätteskumt men jag 'kan' inte stöna. vet inte riktigt hur jag ska göra. det kommer inte direkt fram något stön. hur ska jag göra för att stöna? hahahahha


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

är ju inget man måste göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
är ju inget man måste göra

haha nej jag vet, men vill ju göra det hahha


   
SvaraCitera

äh ingen fara, visa att du gillar / ogillar sexet på nåt sätt så partern förstår att du är med på't elr ej


   
SvaraCitera
mens
 mens

försök att inte tänka på hur du låter/inte låter. även om det är svårt i början.


   
SvaraCitera

säg "mhhhn". stäng munnen, andas ut med eftertryck, flämta lite. håll andan och låt luften komma ut försiktigt och krampaktigt. känns som att något av de här förslagen borde funka.


   
SvaraCitera
Lomo
 Lomo

Låt det komma när det kommer, inget som kan tvingas/övas fram


   
SvaraCitera

Om det inte kommer naturligt är det ingen idé att göra det. Inget under sex (för jag antar att det är det du snackar om?) ska kännas framtvingat. Vissa stönar ashögt och vissa är knäpptysta, inget är bättre eller sämre än det andra. Glad


   
SvaraCitera

svefnpurka:
säg "mhhhn". stäng munnen, andas ut med eftertryck, flämta lite. håll andan och låt luften komma ut försiktigt och krampaktigt. känns som att något av de här förslagen borde funka.

Jag satt nyss i soffan och provade detta för att se hur det skulle låta, varpå payphone vände sig mot mig och oroad frågade "men hur går det??"

Ger detta tips en stark åtta


   
SvaraCitera