Aviseringar
Rensa alla

kan inte tyda hans signaler.


Ämnesstartare

hejsan! Nu är det såhär, att under den senaste månaden har jag börjat träffa en kille. 
Det började med att vi smsade några dagar, sedan träffades vi på samma fest och jag hängde med honom hem därifrån, vi hade sex, och eftersom att jag hört att han var "sån" som bara ville ligga, så antog jag att de skulle va slut där. Men jag frågade ändå om han hade lust att ses igen, och det ville han. Nu har vi träffats 9 gånger kanske, sovit över 4 och bara KYSST varandra, tills i förgår då jag sov hos honom och vi hade sex för andra gången då alltså. Det kändes lite mer seriöst eftersom att den första gången var bara "fyllesex" som inte betyder något. Men nu är det så att han inte hört av sig på två dagar, jag smsade lite innan idag men han va ganska kort och tog VÄLDIGT lång tid på sig att svara, jag var också de första och sista smset. Annars brukar han skriva vääääldigt ofta till mig och va jätte social. Jag är INTE jobbig eller för på, så det kan inte va det de beror på. Jag fattar inte riktigt? Varför gör han så? Vi har ju jättekul ihop... och det kan inte vara så att han är upptagen med annat eftersom han var ledig idag..
Är han inte intresserad eller? 


   
Citera

Varför låg du med honom in tha first place, du hade ju hört att han bara ville d? 


   
SvaraCitera

fortsätt vara flörtig bara? bli inte för klänging de rätt jobbigt


   
SvaraCitera

S3ON:
Varför låg du med honom in tha first place, du hade ju hört att han bara ville d? 

Hon kanske också ville ligga?


   
SvaraCitera

Vet ej, kan inte tolka signaler så bra.

Hoppas det går väg1 för dig iaf!


   
SvaraCitera

Gruvan:
Vet ej, kan inte tolka signaler så bra.

Hoppas det går väg1 för dig iaf!

:D:D:D:D


   
SvaraCitera

kukoxo:

Hon kanske också ville ligga?

aa, vill höra d från henne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Varför låg du med honom in tha first place, du hade ju hört att han bara ville d? 

haha varför inte? kände inte honom så bra då, hade inte en tanke på att egentligen träffa honom igen, och han hade nog inte en tanke att träffa mig igen. Mer tänkt som ett engångsligg men tydligen blev de bättre än så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
fortsätt vara flörtig bara? bli inte för klänging de rätt jobbigt

väldigt noga med att inte va klängig, fyfan de värsta som finns ju...


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

väldigt noga med att inte va klängig, fyfan de värsta som finns ju...

ge honom lite tid


   
SvaraCitera

Antingen väntar du tills han hör av sig eller så hör du av dig som vanligt, men ge honom tid. Upprepas det flera gånger så tycker jag att du ska ta upp det med honom. Var rak och fråga hur det ligger till, var inte sur eller anklagande men säg att du vill veta om det är något han han tänker på (det skulle kunna va så att han inte är intresserad av att vara mer än KK och inte vill få dig tro något annat, så då är han seg på att svara istället för att vara rak).

Det är svårt att säga annars varför han inte svarar, men jag brukar tycka att om en person fegar ur och undviker istället för att säga som hen tänker så är jag skyldig mig själv att slänga iväg ett sms och lixom be honom vara rak mot mig. Det kanske bara är så att han behöver tid.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

haha varför inte? kände inte honom så bra då, hade inte en tanke på att egentligen träffa honom igen, och han hade nog inte en tanke att träffa mig igen. Mer tänkt som ett engångsligg men tydligen blev de bättre än så

ok kul 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ok kul 

du är dryg. men gillar dig ändå


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

du är dryg. men gillar dig ändå

yaay


   
SvaraCitera