Aviseringar
Rensa alla

Kan inte välja alternativ på undersökningar!


Ämnesstartare

Varje gång jag väljer ett alternativ på en undersökning på forumet får jag error som säger att jag måste ange kön och ålder, men jag gjorde ju det när jag registerade, sedan hittar jag inte ens vart man ändrar det så går inte att kontrollera 😛


   
Citera

Spl4sh3r:

Varje gång jag väljer ett alternativ på en undersökning på forumet får jag error som säger att jag måste ange kön och ålder, men jag gjorde ju det när jag registerade, sedan hittar jag inte ens vart man ändrar det så går inte att kontrollera 😛

Testa logga ut och stäng webbläsaren en gång. Logga in igen.
Brukar bli så på mig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej det funkade 😛

Men du behövde egentligen inte citera min text för att svara på den vet du väl [cute]


   
SvaraCitera

agitation:

Testa logga ut och stäng webbläsaren en gång. Logga in igen.
Brukar bli så på mig med.


   
SvaraCitera

Spl4sh3r:

Men du behövde egentligen inte citera min text för att svara på den vet du väl [cute]

Höpp.


   
SvaraCitera
Tyrael

Spl4sh3r:

Men du behövde egentligen inte citera min text för att svara på den vet du väl [cute]

Det gör så att man ser om någon "svarat" på det inlägg man skrivit, skitbra, fattar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Det gör så att man ser om någon "svarat" på det inlägg man skrivit, skitbra, fattar du?

Jobbigt, om man gör en viktig tråd så kollar man ju den ändå så man får veta svaret på sitt problem [smile]


   
SvaraCitera
Tyrael

Spl4sh3r:

Jobbigt, om man gör en viktig tråd så kollar man ju den ändå så man får veta svaret på sitt problem [smile]

Man slipper spara länken för att veta om man fått något svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Man slipper spara länken för att veta om man fått något svar.

Finns en sökfunktion annars 😛


   
SvaraCitera
Tyrael

Spl4sh3r:

Finns en sökfunktion annars 😛

Du menar att du vill sitta och söka varje gång du ska in på en tråd? Ja, dum får man lov att vara, varsågod!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Du menar att du vill sitta och söka varje gång du ska in på en tråd? Ja, dum får man lov att vara, varsågod!

Det var ju inte så jag mena 😛

Du kan ju bevaka trådar istället 😛 Då finns de ju under länken "bevakade trådar" [crazy]


   
SvaraCitera
Tyrael

Spl4sh3r:

Det var ju inte så jag mena 😛

Du kan ju bevaka trådar istället 😛 Då finns de ju under länken "bevakade trådar" [crazy]

Ja, och man vet fortfarande inte när man får svar på sitt eget inlägg, tråden kan lika gärna gå off-topic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Ja, och man vet fortfarande inte när man får svar på sitt eget inlägg, tråden kan lika gärna gå off-topic.

Vilka trådar går inte off-topic, titta bara på den här? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Tyrael

Spl4sh3r:

Vilka trådar går inte off-topic, titta bara på den här? [rolleyes]

Försöker bara lära dig ett och annat, hela du är off-topic så det gör inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Försöker bara lära dig ett och annat, hela du är off-topic så det gör inget.

Hela du är också off-topic [ops]


   
SvaraCitera