Aviseringar
Rensa alla

Kan jag bli förlåten tro?


Ämnesstartare

Jag är en idiot.
Idag så ljög jag för min tjej för första gången och vet inte vad jag ska göra! Hon kommer nog inte att kunna lite på mig någonsin mer tror jag. Jag ljög om att jag inte hade tittat på porr någon gång medan vi var tillsammans och så fick hon reda på att jag hade tittat på det på datorn. vet inte vad jag ska göra :'(
Hon är kärleken i mitt liv och jag kommer inte att kunna förlåta mig själv om inte hon kan förlåta mig. Om hon skulle göra slut så kommer jag mest troligt att ta livet av mig.


   
Citera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

får du inte titta på porr?


   
SvaraCitera

Nämen det är väl inte så farligt. Att du ljög var ju inte bra, men porr är ju inte en sådan big deal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, kanske inte porr. men att ljuga för henne när jag har sagt att jag aldrig ljuger för henne. vi har varit tillsammans i 1 ½ år och idag ljög jag och hon fick reda på det nästan direkt efter. Om hon inte kan lita på min mer så kommer jag aldrig att kunna förlåta mig själv


   
SvaraCitera

var inte 1 sån kärring


   
SvaraCitera

fanskapetsjalv:

Nej, kanske inte porr. men att ljuga för henne när jag har sagt att jag aldrig ljuger för henne.

förstod inte om du fick se på porr eller inte. men iaf
om du får se på porr (vilket du borde få :s) var det ju dumt att du ljög.
dumt att du ljög om hon inte vill att du ser på porr också men då är det mer förståeligt imo [crazy]

men det är inte just att du kollade på porr som är ett problem eller?


   
SvaraCitera

Får du inget av henne lr? Kanske dömt att stanna i ett förhållande då?


   
SvaraCitera

fanskapetsjalv:

Hon är kärleken i mitt liv

Nej. Endast tillfälligt.

fanskapetsjalv:

jag kommer inte att kunna förlåta mig själv om inte hon kan förlåta mig.

Jo.

fanskapetsjalv:

Om hon skulle göra slut så kommer jag mest troligt att ta livet av mig.

Nej. Du kommer må dåligt men gör hon slut är hon bara ännu en val du råkade skjuta ihjäl i havet. Finns fler.


   
SvaraCitera

är ju därför man låter porren gå före tjejen[confused]


   
SvaraCitera

kolla på porr om du vill

ingen kan bestämma över dig


   
SvaraCitera

Lulz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men iaf
om du får se på porr (vilket du borde få :s) var det ju dumt att du ljög.

Jag får det, hon sa att det inte gör något att jag ser på det bara jag berättar det, men jag ljög ändå. vad är det för fel på mig?


   
SvaraCitera

fanskapetsjalv:

Om hon inte kan lita på min mer så kommer jag aldrig att kunna förlåta mig själv

Klart hon inte kan nu. Vill du att hon ska börja göra det igen så kan du ju låta bli att ljuga för henne mer.


   
SvaraCitera

fanskapetsjalv:

men jag ljög ändå. vad är det för fel på mig?

jadu, ingen aning. du kanske skäms?


   
SvaraCitera