Aviseringar
Rensa alla

kan jag bli gravid?


folke!


   
SvaraCitera

varja!


   
SvaraCitera

är trött på hjärndöda människor som tänker efter efteråt. ska jag göra 1 tråd om det?


   
SvaraCitera

vissarionovitj:

sigrid!

mm. gillar astrid med


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

är trött på hjärndöda människor som tänker efter efteråt.

+111111111


   
SvaraCitera

hjortpojken:

mm. gillar astrid med

jag har ännu inte haft nöjet att träffa någon som delar min förtjusning i namnet folke. [sad]

men astrid är fint, ja. fast sigrid är finare.


   
SvaraCitera

ps Madicken lr Tagenavsoc


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

vissarionovitj:

jag har ännu inte haft nöjet att träffa någon som delar min förtjusning i namnet folke. [sad]

min kompis gillar det[blush]


   
SvaraCitera

hjortpojken:

min kompis gillar det[blush]

!!!

skicka en lista på vilka ärftliga sjukdomar som finns i personens släkt, bild på dennes ansikte samt dennes höftvidd. för jag antar att personen är av kvinnokön och fertil.


   
SvaraCitera

Folke är rätt snyggt. Dock föredrar jag Loke. Mansnamn som slutar på "e" är dock trevligt.


   
SvaraCitera

Nu ämnar jag kapa denna tråden för att här skriva de namn på eventuell avkomma jag bestämt mig för att förespråka för annan part om jag skulle komma i en sådan sits, då att nödga förespråka för annan part:

Ramona, Irmelin, Irma, Tove, Loke.

Återkommer för påfyllnad utav namnhopen.


   
SvaraCitera

den tjocka lilla bokmalen som plöjde genom röde orm och böcker om fornnordisk mytologi flera gånger om gråter en glädjetår varje gång han hör nordiska namn från innan kristendomens införande.

att få leka med en tvååring som hette folke gjorde dennes prao i åttan.


   
SvaraCitera

tova, love, folke, sigrid, astrid, varja, ronja, idun, freja, harald.


   
SvaraCitera

Nordiska namn innan kristendomens införande är trevligt, är dock ej tillräckligt bevandrad inom ämnet, och kommer ej orka fördjupa mig då jag måste göra mängder utav arbetsamma saker hela tiden. Gnh.


   
SvaraCitera