Aviseringar
Rensa alla

kan jag gjort min mamma gravid av misstag?


Ämnesstartare

hej alla. jag är jätte orolig för en grej som hände idag. det var så att jag skulle ta ett bad i vårat badkar som jag ibland gör. jag brukar vara den ända i familjen som badar där ibland. iallafall så badade jag där vid kanske klockan 12. sen så runka jag också och sprutade i badkaret. men när jag var klar så glömde jag att göra rent helt eller jag tömde ju iallafall badkaret på vatten. sen vid ungefär klockan 2 så badade mamma där av någon konstig anledning. alltså hon har typ inte gjort det på 10 år... iallafall så undrar jag om mina spermier kan ha typ fastnat på badkaretsväggar och inte hängt med vattnet ner efter att jag var klar och sen typ lossnat från väggarna och typ ja ni vet tagit sig in i mamma?? endast seriösa svar tack!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ganska uppenbart troll-tråd. Ny användare som bara gjort detta inlägg. Du får en troll-registrering för det!


   
SvaraCitera

Trollololol. Inte ens orginell. Gör om gör rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om de va jättekallt vatten kanske spermierna frös o sen kom hon o satte sig precis på o de tina upp o vattnet ledde spermierna upp i henne?

annars tror ja att dom dör typ väldigt fort 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag är jätterädd. vet inte vad jag ska göra. pinsamt att varna och säga det till henne.


   
SvaraCitera

SKärp dig inte ett skit kommer hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_27.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej det kanske bara är jag som är nojjig. får hoppas att mamma äter sina piller i alla fall


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur raderar man sina trådar på denna sidan?? Galen


   
SvaraCitera

snickers: hur raderar man sina trådar på denna sidan?? Galen

Går ej men man kan ju fråga en mod snällt. De tar dock bara bort trådar som bryter mot reglerna kraftigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Går ej men man kan ju fråga en mod snällt. De tar dock bara bort trådar som bryter mot reglerna kraftigt.

okej. tack så mycket ska fråga! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu  


   
SvaraCitera
Kudhos

QbUjD.gif


   
SvaraCitera