Aviseringar
Rensa alla

Kan jag ha blont hår?


Ämnesstartare

Jag börjar tröttna på mitt röda hår då man ständigt måste underhålla det för att det ska se bra ut. Jag funderar därför för att gå tillbaka till min naturliga hårfärg - mörkblond - och slänga i lite blonda slingor. Jag förstår att det kommer ta ett tag att gå från röd till blond, men jag tänker att jag kanske kan gå från rödhårig till brunett och sedan jobba mig mot blont. Frågan är då om jag skulle passa i det? Jag har hört från många att verkligen inte alla klär i blont, men jag har aldrig fått några konkreta svar på vilka som passar i det. Är det bara vissa som passar i det, eller kan alla se snygga ut i blont hår? Vad tror ni? Glad


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

De allra flesta passar i sin naturliga hårfärg. Kör på!


   
SvaraCitera

naturligt är alltid bäst


   
SvaraCitera

Låt det naturliga växa ut bara utan att du gör något åt det. 


   
SvaraCitera

rogernw:
Låt det naturliga växa ut bara utan att du gör något åt det. 

Färga.


   
SvaraCitera

Det blir fint också. Jag brukar ha rouge på kinderna också så att det ska bli fint.


   
SvaraCitera

rogernw:
Låt det naturliga växa ut bara utan att du gör något åt det. 

Har du färgat nån gång?


   
SvaraCitera

är det tonat eller permanentfärgat?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Har nu varit ytlig och studerat ditt utseende. Tror att du hade varit råsnygg i blont. 


   
SvaraCitera

schim:

Har du färgat nån gång?

Neee, dårå? 


   
SvaraCitera
höna

jag tror dom flesta passar i "naturligt blont"


   
SvaraCitera

Men rött hår är så snyggt juLedsen


   
SvaraCitera

rogernw:

Neee, dårå? 

det ser oftast förjävligt ut att "låta det naturliga växa ut" när man har sån annorlunda färg


   
SvaraCitera

vet själv hur jag såg sút som rödtopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Men rött hår är så snyggt juLedsen

Jag vet... Ledsen Men det blir jobbigt efter tre år av fläckiga kuddar, fula utväxter och tom plånbok.


   
SvaraCitera