Aviseringar
Rensa alla

Kan jag ha rls/wed??


Ämnesstartare

Det här har hänt innan men den började igår, på kvällen när jag låg på rygg och använde datorn kunde jag inte ligga still. Mina armar kändes konstiga och det gick ut över hela kroppen, jag rör armarna hit och dit. När jag inte klarar av det går jag upp en stund och kommer tbx, då känns det bättre. Händer alltid när jag ligger på rygg.Känner ingenting på benen men måste ändå röra på dom hit å dit. Vad beror detta på?
Gick precis runt en stund för att jag inte kunde ligga still.


   
Citera

Jag förstår inte ens vad du menar, ligger du och sprattlar eller vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt för oss att kunna svara på detta. Själv känner jag ibland mig obekväm i armar och ben ibland. Brukar få så om man inte rör på sig på ett tag, alltså är allt för stilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnack:
Jag förstår inte ens vad du menar, ligger du och sprattlar eller vadå?

Ja, precis, inte som en värsting dock.

Xuzkie:
Svårt för oss att kunna svara på detta. Själv känner jag ibland mig obekväm i armar och ben ibland. Brukar få så om man inte rör på sig på ett tag, alltså är allt för stilla.

Men behöver du gå upp en stund? Om du gör det,blir det bättre efteråt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Ja, precis, inte som en värsting dock.
Men behöver du gå upp en stund? Om du gör det,blir det bättre efteråt?

Det blir bättre om/när jag rör på mig, ja. Men måste inte nödvändigtvis stiga upp en stund, bara "skaka loss" på något vänster. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Det blir bättre om/när jag rör på mig, ja. Men måste inte nödvändigtvis stiga upp en stund, bara "skaka loss" på något vänster. Glad

Jaha aa okej. Men jag måste stiga upp för det går inte att ligga kvar,hjälper inte å skaka loss 🙁


   
SvaraCitera