Aviseringar
Rensa alla

Kan Jimmie Åkesson bli folkkär?


Ämnesstartare

Tror ni att Jimmie Åkesson skulle kunna bli om han blev statsminister och fick landet på rätt väg egentligen? 

jimmie-c3a5kesson1.jpg


   
Citera

Är han inte redan det i Skånes mindre byar?


   
SvaraCitera

Nä    


   
SvaraCitera

S3ON:
Nä    

Bor i en mindre by i Skåne där han i princip är det.


   
SvaraCitera

Han verkar inte vara så trevlig som person. Men alla tycker olika. Richard Jomshof (stavning) är nog bättre matrial än Jimmie.


   
SvaraCitera

Jag träffade honom faktiskt på ett torgmöte under valkampanjen förra sommaren/hösten och tyckte han verkade trevlig. Förstår än idag inte riktigt varför det alltid blir sådana demonstrationer när SD ska hålla torgmöte så tom poliser i mängder alltid måste vara närvarande? Respekterar inte svenska folket demokrati? Kan det möjligen vara så att övriga partier är livrädda för ett parti som växt så pass snabbt och mycket som SD gjort?

Dessvärre misstänker jag att det inte är så lätt att få Sverige på rätt väg eftersom vi inte kan backa tiden.

Men svaret på frågan... ja, jag tror det.


   
SvaraCitera

Undulaten:

Bor i en mindre by i Skåne där han i princip är det.

och jag bor i en by där alla avgudar jesus 


   
SvaraCitera

Undulaten: Är han inte redan det i Skånes mindre byar?

Tror också detta. Mindre byar överlag väl? Hillbilly/redneck/whitetrash-fenomenet i Sverige typ.

Hjärta


   
SvaraCitera

jaa det tror jag nog 


   
SvaraCitera

Storchen84:

Tror också detta. Mindre byar överlag väl? Hillbilly/redneck/whitetrash-fenomenet i Sverige typ.

Hjärta

Storchen du vet att SD är tredje störst hos invandrare? De gillar då ju också Jimmie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Super Macho: Jag träffade honom faktiskt på ett torgmöte under valkampanjen förra sommaren/hösten och tyckte han verkade trevlig.

Jimmie är väldigt trevlig. Träffade honom förra helgen och minglade lite och han är en väldigt avslappnad, lugn och trevlig person.


   
SvaraCitera

Träffade han förra sommaren och då verkade han väldigt trevlig.


   
SvaraCitera

kan faktiskt se det hända. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Super Macho: Jag träffade honom faktiskt på ett torgmöte under valkampanjen förra sommaren/hösten och tyckte han verkade trevlig. Förs

På sådana tillställningar är ju även den asigaste asmänniska trevlig för att ragga röster

Tror nog att han kan bli det men det lär väl ta ett tag. Kungahuset verkar ju ha släppt in honom nu iaf. Det var ju ett himla liv när han inte bjöds in på någon tillställning men nu fick han komma på senaste dopet iaf.


   
SvaraCitera

Tror han e sån som person..
Men nä, det kan inte hända.


   
SvaraCitera