Aviseringar
Rensa alla

Kan killar prata om sex utan att framstå som "douchebags"?


Ämnesstartare

I mina egna kretsar (som är rätt många och stora) är det mest tjejer som pratar om sex. Killarna vågar inte riktigt. Tror det lätt kan uppfattas som mansgrisigt annars.

Hur upplever ni det?


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker mina kill- och tjejkompisar snackar lika mycket om sex, men på olika sätt kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Tycker mina kill- och tjejkompisar snackar lika mycket om sex, men på olika sätt kanske.

När man väl känner och är "vänner" håller jag med. Men när man mest är bekanta upplever jag det inte så iallafall.


   
SvaraCitera
Kudhos

Beror ju hur man pratar om det. Och ens inställning till sex. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Beror ju hur man pratar om det. Och ens inställning till sex. 

menar i allmänhet. dåligt formulerad fråga kanske, men är det mindre accepterat för killar att snacka om sex? många snackat om "slutshaming" men tycker nästan det är tvärtom. beror kanske på i vilka kretsar man rör sig


   
SvaraCitera
Kudhos

dinkompis:

menar i allmänhet. dåligt formulerad fråga kanske, men är det mindre accepterat för killar att snacka om sex? beror kanske på i vilka kretsar man rör sig

Tror bara att det är inte så stort samtalsämne för det finns inte så mycket kring det för killar.

"eyy grabbar, visst är sex skönt?"
"aa"
"nice, skönt att vi redde ut det." 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Tror bara att det är inte så stort samtalsämne för det finns inte så mycket kring det för killar.

"eyy grabbar, visst är sex skönt?"
"aa"
"nice, skönt att vi redde ut det." 

Snackar rätt mycket om det grabbar emellan. Men när det är blandade gäng är det mest tjejerna som gör det.


   
SvaraCitera
Kudhos

dinkompis:

Snackar rätt mycket om det grabbar emellan. Men när det är blandade gäng är det mest tjejerna som gör det.

Enda gångerna jag har snackat om sex med killar är när det knasat sig. Annars finns det inte mycket vilja att lyssna på andras kukäventyr. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Enda gångerna jag har snackat om sex med killar är när det knasat sig. Annars finns det inte mycket vilja att lyssna på andras kukäventyr. 

ok...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker killar pratar mer om sex...


   
SvaraCitera

jag vet många killar som inte pratar om sex på ett sådant vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför pratar man om sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
varför pratar man om sex

coolt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: coolt

det blir töntigt om det är coolt


   
SvaraCitera