Aviseringar
Rensa alla

Kan killar prata om sex utan att framstå som "douchebags"?


Yaren

Jag har betydligt fler nära tjejkompisar, så det blir mer tjejsexprat. Men jag har snackat sex med killkompisar också


   
SvaraCitera

Mellan killar är det mer: shit kolla den bruden! - Aaa henne vill man ju sätta på!! mmMedan med tjejer kanske det är mer om "sexet". Vad vet jag?? det e fredag kväll jag e trött, kanske har helt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: det blir töntigt om det är coolt

Underbart skrivet! Tumme upp


   
SvaraCitera
Draug

Beror ju helt på personen,brukar själv vara rätt ointresserad av att lyssna på andras sexuella bedrifter, men visst har jag uppfattat att det kan skilja en aning på vilka bitar inom sexet som diskuteras flitigast könen emellan.


   
SvaraCitera

Ja det är klart. Jag och mina killkompisar samt tjejkompisar brukar sitta och snacka sex helt öppet.Glad


   
SvaraCitera

i mitt umgänge pratar tjejerna sex, killarna gör det när dom blir fulla. 
Jag brukar då lämna rummet, eftersom jag inte vill veta någon om deras sexliv. 

Anser det inte mansgrisigt eller nått annat, vill bara inte ta del av informationen. 


   
SvaraCitera

I mitt umgänge är det tjejerna som pratar på om sina sexliv. Gärna mycket och länge också. Jag säger inte så mycket, har inget att säga. Blir mest obekväm när sex förs på tal. Bland annat för att jag inte vill veta något om deras sexliv.
Men också för att jag själv är oerfaren. 

Vi killar pratar däremot aldrig om sex. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nog aldrig pratat om sex med mina nära vänner, killar
men om det finns tjejer i umgänget så händer det väl, fast ganska svepande, det finns väl inte så mycket att prata om.. Det handlar mest om relationer egentligen kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beroer bara på hur mna formulerar sig liksom ;O ;O


   
SvaraCitera